رئیس اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار از 61 پرستار نمونه استان تجلیل به‌عمل می‌آید.
کد خبر: ۵۵۵۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴ 22 January 2018
زهرا خوانساری رئیس اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان، اظهار کرد: 2 هزار و 700 پرستار در سطح بیمارستان استان لرستان فعالیت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد پرستار به ازای تخت‌های بیمارستانی در متوسط استاندارد کشوری 1.2 تا 1.8 بوده حال اینکه در استان این شاخص 1.1 است.

رئیس اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه با نرم کشوری فاصله کمی داریم، بیان داشت: در حال حاضر با توجه به اضافه شدن چند بیمارستان به استان از جمله بیمارستان آیت‌الله بروجردی و بیمارستان دوره‌چگنی نیاز به نیروی پرستار وجود دارد.

خوانساری تصریح کرد: 200 پرستار طی آزمونی که اخیرا برگزار شد، به مجموعه پرستاری استان اضافه گردید، همچنین تعدادی پرستار به صورت شرکتی با توجه به افزایش تخت‌های تخصصی و فوق‌تخصصی خون از سال گذشته جذب شده‌اند.

وی از تجلیل 61 پرستار در روز چهارم بهمن‌ ماه در دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبر داد و افزود: به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) از 61 پرستار نمونه استان تجلیل به عمل خواهد آمد.

رئیس اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان پرستاری را شغلی پر استرس و سخت عنوان کرد و گفت: از مراجعین و همراهان بیمار انتظار می‌رود با فراهم آوردن محیطی آرام، فضا را برای خدمت هرچه بهتر پرستاران مهیا نمایند.
 
 
 
 
فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار