معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: ساعت 16 همزمان با سراسر کشور مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در سالن سینمایی استقلال برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۶۰۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸ 02 February 2018
فرید رحمتی معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، با اشاره به اکران 18 فیلم جشنواره فجر در سینما استقلال این شهرستان، اظهارکرد: پیش‌فروش بلیط‌های فیلم فجر از روز سه شنبه و از طریق گیشه‌های مستقر در سینما استقلال خرم‌آباد آغاز شده‌است.

وی خاطرنشان کرد: اکران فیلم‌های جشنواره فجر از چهاردهم بهمن‌ماه آغاز و تا بیست و یکم بهمن ادامه دارد و طی این مدت 18 فیلم به نمایش گذاشته می‌شود.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در خرم‌آباد، خبر داد و افزود: روز جمعه ساعت 16 همزمان با سراسر کشور مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در سالن سینمایی استقلال برگزار می‌شود.

رحمتی بیان داشت: در روز افتتاحیه علاوه بر پخش فیلم، از بزرگان سینمای لرستان نیز تجلیل به عمل می‌آید.

وی با بیان اینکه هر کدام از فیلم‌های جشنواره در روز دو بار اکران شده، تصریح کرد: فیلم‌های جشنواره در سانس‌های 16، 18 و 20 پخش می‌شود، ضمن اینکه از شنبه تا چهارشنبه هفته آینده  فیلم‌های مختص کودکان به صورت رایگان در سانس 10 صبح به نمایش گذاشته می‌شوند.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: با آموزش‌وپرورش استان هماهنگی شده که دانش‌آموزان مناطق محروم و حاشیه‌ای شهر را جهت دیدن رایگان فیلم‌های فجر به سینما آورند.

رحمتی با ابراز اینکه فیلم‌های جشنواره فجر 400 میلیون تومان آورده برای استان داشته، گفت: 400 میلیون تومان هزینه اکران 18 فیلم بوده که توسط وزارت‌خانه تامین شده‌است.

وی تداوم اکران فیلم‌های جشنواره فجر در سال‌های آینده را مشروط به استقبال تماشاگران دانست و افزود: از همشهریان درخواست می‌شود با حضور خود در سالن‌های سینما تداوم اکران فیلم فجر در استان را رقم زنند.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: به همین منظور عرضه بلیط‌ها در استان با تخفیف 50 درصدی و با قیمت 10 هزارتومان به فروش می‌رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار