استاندار لرستان گفت: باید شرایط را برای افزایش نشاط و شادی در جامعه فراهم کنیم.
کد خبر: ۵۶۱۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶ 03 February 2018
سید موسی خادمی استاندار لرستان پیش از ظهر امروز در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب بیان کرد: انقلاب کردن به معنی زیررو کردن بوده و این موضوع هزینه دارد، اما امام خمینی (ره) در مقابل رژیم طاغوت روش انقلاب را برگزید و در مقابل حاکمیت موجود انقلابی شد چرا که ایشان معتقد بود که از آن سیستم نمی‌توان دفاع کرد.

وی ادامه داد: رژیم طاغوت به لحاظ اقتصادی قابل دفاع نبود و شاهد بی‌عدالتی‌های زیادی بودیم و یک اقتصاد وابسته به بیرون و مبتنی بر فروش منابع در کشور وجود داشت.

استاندار لرستان عنوان کرد: حکومت طاغوت استقلال نداشت و نمی‌توانست بر مبنای منافع ملی کشور تصمیم گیرد و در حوزه اجتماعی و فرهنگی طرفدار باورها و ارزش‌های اسلامی نبوده و بنابراین امام خمینی در مقابل این حکومت نمی‌توانست محافظه‌کار و به دنبال اصلاح وضع موجود باشد و در نتیجه تنها راه را انقلاب کردن دانست.

خادمی اظهار داشت: البته امام در یک برهه زمانی خاص به دنبال اصلاح کردن بودند اما از یک مقطعی به این نتیجه رسید که این سیستم اصلاح‌پذیر نبوده و باید انقلاب کرد.

وی گفت: امام به دنبال پیاده کردن استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در تمام حوزه‌ها بودند و تاکنون به بخشی از آرمان‌ها رسیده‌ایم و با پیروزی انقلاب ما به سمت رسیدن به این آرمان‌ها حرکت کردیم.

استاندار لرستان عنوان کرد: البته در حوزه استقلال سیاسی به تمام اهدافمان رسیده‌ایم و شاهد نقش ویژه ایران در دنیا هستیم، در حوزه استقلال اقتصادی و فرهنگی کمبودهایی وجود دارد و در آزادی باید به‌تناسب نیازهای جامعه و مصلحت‌های حکومت کیفیت بیشتر شود.

این مسئول بیان کرد: اکنون تمامی ارکان این حکومت توسط مردم انتخاب می‌شوند که البته بازهم می‌توان کیفیت آن را افزایش داد.

خادمی اظهار داشت: باید برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی در جامعه تقویت شود و فضا را برای نشاط و شادی مردم فراهم کنیم، جامعه بانشاط‌تر با خواست جمهوری اسلامی مطابقت بسیار زیادی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار