مدیرجهادکشاورزی خرم‌آباد گفت: طی دهه مبارک فجر کلنگ مجهزترین کشتارگاه صنعتی طیور لرستان در شهرستان خرم‌آباد به زمین زده می‌شود.
کد خبر: ۵۶۱۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۲ 05 February 2018
مراد بیرانوند مدیرجهادکشاورزی خرم‌آباد، اظهار کرد: طی دهه مبارک فجر کلنگ مجهزترین کشتارگاه صنعتی طیور لرستان در شهرستان خرم‌آباد به زمین زده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این کشتارگاه تمام مکانیزه علاوه بر کشتار مرغ، عملیات قطعه‌بندی، سیخ، افزودن اسانس و بسته‌بندی نیز انجام می‌شود.

مدیرجهادکشاورزی خرم‌آباد با بیان اینکه کشتارگاه ظرفیت کشتار روزانه 20 هزار قطعه مرغ را دارد، بیان داشت: برای احداث این کشتارگاه 30 میلیارد تومان برآورد هزینه شده که 15 میلیارد تومان آن از طریق صندوق توسعه ملی و 15 میلیارد تومان دیگر توسط بخش خصوصی تامین می‌شود.

بیرانوند تصریح کرد: در این پروژه که حداکثر تا پایان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد 100 نفر به صورت مستقیم و 100 نفر نیز به صورت غیرمستقیم مشغول خواهند شد.

وی با اشاره به فعالیت چهار کشتارگاه پیشرفته طیور در خرم‌آباد، یادآور شد: طی ماه گذشته 403 هزار قطعه مرغ در شهرستان تولید شده است، ضمن اینکه 800 تن گوشت مرغ نیز اواخر ماه جاری در بازار عرضه می‌شود.

مدیرجهادکشاورزی خرم‌آباد افزود: برای تامین گوشت مرغ در شهرستان مشکلی وجود ندارد و برای شب عید نیز علاوه بر ذخیره‌سازی پیش‌بینی می‌شود بیش از 500 هزار قطعه جوجه یک روزه در ماه آینده انجام شود.
 
 
 
فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار