استاندار لرستان گفت: مطالعات احداث پیست اسکی الیگودرز در حال انجام است و امیدواریم پس از انجام اقدامات کارشناسی این موضوع عملیاتی شود.
کد خبر: ۵۶۳۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰ 07 February 2018
 سید موسی خادمی استاندار لرستان عصر امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: خوشبختانه در این سفر حدود 180 پروژه و عمرانی اقتصادی با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

وی ادامه داد: از مهمترین این پروژه‌ها می‌توان به میدان میوه و تره‌بار شهر الیگودرز اشاره کرد که مطمئنا این مجموعه می‌تواند کمک زیادی به حل مشکلات مردم کند.

استاندار لرستان عنوان کرد: همچنین در دهه فجر چندین روستا برق‌رسانی و آبرسانی شدند و تجهیزات خوبی در سطح بهداشت و درمان الیگودرز به کار گرفته شده که نمونه آن را باید تجهیز بیمارستان شهید ولیان به دستگاه ام آر آی دانست.

خادمی اظهار داشت: البته تعداد دیگری از پروژه‌ها نیز در ماه‌های آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی گفت: با بهره‌برداری از 180 پروژه شاهد ایجاد 962 فرصت شغلی بودیم البته تعدادی از این طرح‌ها زیرساختی بوده و می‌تواند زمینه را برای سرمایه‌گذاری مهیا کند.

این مسئول افزود: در بحث ورزش‌های زمستانی به ویژه پیست اسکی الیگودرز مطالعاتی در حال انجام بوده و قرار بر این است توافقاتی با وزارت ورزش و جوانان برای احداث این مجموعه صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار