معاون استاندار لرستان از اعطای تسهیلات رونق به 122 طرح تولیدی این استان با اعتبار 260 میلیارد تومان خبر داد.
کد خبر: ۵۶۶۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷ 14 February 2018
گودرز امیری معاون استاندار لرستان امروز در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لرستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: امسال در طرح رونق تولید هزار و 180 طرح در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کرده اند که از این تعداد هزار و 124 طرح نهایی شده‌اند.

وی ادامه داد: با بررسی صورت گرفته ۵۶۵ به دلایل مختلف در مراحل گوناگون توسط بانک‌ها عدم تایید خورده‌اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان عنوان کرد: تاکنون ۱۱۲ طرح در حوزه صنعت و کشاورزی با مبلغ ۲۶۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت کرده‌اند.

امیری اظهار داشت: همچنین 100 طرح با مبلغ ۱۳۹ میلیارد تومان برای پرداخت تسهیلات در حال بررسی هستند که امیدواریم شاهد تعیعن تکلیف آنها نیز باشیم که با تحقق این هدف میزان ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حوزه گردشگری نیز سامانه رونق تولید از ابتدای بهمن ماه باز گذاشته شده است، افزود: ۳۵ طرح در حوزه گردشگری تاکنون برای دریافت تغییر تسهیلات رونق تولید ثبت نام کرده‌اند که ۲۱ طرح به تصویب رسیده و در بانک‌ها قرار دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در ادامه عنوان کرد: عوامل مختلفی مانع اعطای هرچه سریعتر تسهیلات توسط بانک‌ها بوده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به سطح اختیارات ضوابط بانکی و شرایط متقاضیان اشاره کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار