عضو شورای ارزشیابی انجمن خوشنویسان ایران:
عضو شورای ارزشیابی انجمن خوشنویسان ایران گفت: خوشبختانه با حمایتهایی که در شهرستان از سوی مسئولین صورت گرفته است رفسنجان به یکی از قطبهای خوشنویسی استان کرمان و کشور تبدیل می شود.
کد خبر: ۵۷۰۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۴ 25 February 2018

یادگار خیام عصر شنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه خوشنویسی نقطه اظهار داشت: خوشحالم که به بهانه برگزاری نمایشگاه به رفسنجان آمدم و صمیمانه می گویم هیچوقت در رفسنجان احساس غریبی نکردم و حتی از شهر خودم بیشتر رغبت داشته ام که در این شهر نمایشگاه داشته باشم.

وی بیان کرد: خوشبختانه با کارها و اقدامات و حمایتهایی که انجام گرفته است رفسنجان به یکی از قطبهای خوشنویسی استان کرمان و کشور تبدیل خواهد شد چرا که کار فرهنگی زیرساخت اصلی کشور محسوب می شود و حضور دو استاد چیره دست به نامهای ایزدخواه و طالبی در رفسنجان موید این مطلب است.

عضو شورای ارزشیابی انجمن خوشنویسان ایران اضافه کرد: امیدواریم خانه خوشنویسی و موزه خوشنویسی در رفسنجان ایجاد شود و در اینجا قول می دهم آثار فاخر شورای ارزشیابی به این موزه تعلق بگیرد.

در این نمایشگاه، ۴۱ اثر از اساتید خوشنویسی کشور و رفسنجان آقایان محمود رهبران، احمد احمدی، یادگار خیام، مجید طالبی و علی ایزدخواه در معرض دید عموم گذاشته شده است.

آثار این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته تا پنجشنبه ۱۰ اسفندماه در معرض دید علاقمندان قرار دارد.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار