معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان از تامین اقلام مورد نیاز ومیوه ایام پایانی سال در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۷۱۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴ 25 February 2018
گودرز امیری معاون اقتصادی استانداری در جلسه ستاد تنظیم بازار لرستان با اشاره به لزوم نظارت بر روند تامین و ذخیره سازی کالاهای اساسی در ایام پایانی سال اظهار داشت: بر اساس گزارش ادارات جهاد کشاورزی، تعاون روستایی و غله و خدمات بازرگانی استان خوشبختانه امسال از نظر تامین اقلام مورد نیاز و میوه شب عید مشکلی نخواهیم داشت.

وی افزود: اقلام مورد نیاز برای شب عید جهت هم استانی‌ها با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار مهیا و توزیع می‌شود و میوه شب عید و کالاهای اساسی از ۲۰ اسفند در سطح استان توزیع خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار لرستان با بیان اینکه قیمت‌ها افزایشی نخواهند داشت، تصریح کرد: از لحاظ قیمت‌ها مردم نگرانی نداشته باشند چراکه گشت مشترک تعزیرات، صنعت و معدن و امور اصناف به منظور کنترل کیفیت اجناس و نظارت بر قیمت کالاها تا پایان اردیبهشت ۹۷ به صورت ویژه فعال خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: کلیه اصناف و بازاریان ملزم به درج قیمت کالا بر روی اجناس در واحدهای خود هستند.

امیری به ضرورت کیفیت نان در تمام ایام سال تاکید کرد و گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت باید به صورت مستمر و با برقراری گشت‌های ویژه بر کار خبازی‌ها نظارت داشته و گزارش عملکرد خود را ماهانه به ستاد ارائه دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار لرستان اظهار داشت: میوه و دیگر کالاهای اساسی شب عید مردم استان توسط شرکت‌های بخش کشاورزی این استان تامین می‌شود.

وی بیان کرد: امیدواریم با مدیریت مطلوب، ستاد تنظیم بازار و تأمین به موقع میوه واقلام مورد نیاز به خصوص در ایام منتهی به پایان سال، رفاه حال مردم استان را فراهم کنیم تا مردم هیچ گونه دغدغه‌ای در خصوص تأمین آنها نداشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار