کد خبر: ۵۷۲۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰ 28 February 2018
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در واکنش به استعفای رسول خادم بیان کرد: ما این خبر را از طریق رسانه‌ها شنیده‌ایم و قطعا با استعفای خادم مخالف هستیم.

محمدرضا داورزنی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره استعفای رسول خادم بیان کرد: ما این خبر را از طریق رسانه‌ها و سایت‌ها شنیده‌ایم و قطعا وزارت ورزش و جوانان با این استعفا مخالف است. خادم باید سفت و سخت به کار خود ادامه دهد و من امیدوارم او در تصمیمی که گرفته تجدید نظر کند. رسول خادم از سرمایه‌های کشتی کشور و از مدیران لایق کشتی ایران است.

داورزنی در ادامه افزود: ما باید حتما با او صحبت کنیم تا اگر دغدغه و نگرانی در رابطه با تصمیم او وجود داشته برطرف شود. راه حل این موضوع و هر مشکلی باید با منطقی‌ترین راه برطرف شود. استعفا راه حل مناسبی برای حل این موضوع نیست.

معاون ورزش قهرمانی در ادامه تاکید کرد:‌ اگر مشکلی وجود دارد همه باید با هم کمک کنیم تا راه حل آن را پیدا کنیم. اگر بخواهیم استعفا دهیم و میدان را خالی کنیم درست نیست. قطعا رسول خادم نیز نمی‌خواهد که میدان خالی شود. شاید او این گونه فکر کرده که اگر برود به کشتی کمک می‌کند اما قطعا این تصمیم او به نفع ورزش کشور و کشتی ایران نیست.

او در ادامه اظهار کرد: ما باید کمک کنیم تا دغدغه او که باعث استعفایش شده برطرف شود و فضا کار بهتر برای او و موفقیت بیشتر کشتی در آینده فراهم شود.

داورزنی با تاکید بر اینکه مخالف استعفای او است خاطرنشان کرد: قطعا وزارت ورزش با این استعفا مخالف است و ما نیز این را از طریق سایت‌ها شنیده‌ایم. امیدوارم رسول خادم به عنوان یکی از سرمایه‌ها و مدیران لایق کشور در تصمیم خود تجدید نظر کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار