به مناسبت آغاز هفته قرآن و عترت آیین غبارروبی مضجع شریف حضرت معصومه(س) با حضور آیت‌الله سعیدی و فعالان قرآنی استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۳۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲ 03 March 2018

به گزارش تابناک قم، آئین غبارروبی مضجع شریف کریمه اهل‌بیت(س) صبح امروز با حضور آیت‌الله سعیدی تولیت حرم مطهر و امام‌جمعه قم و فعالان قرآنی استان قم در شبستان حضرت نجمه (س) برگزار شد.

بر اساس این گزارش، آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س)، معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم به ایراد سخن و حاج عباس حیدر زاده به مدیحه‌سرایی پرداختند.

از امروز 12 اسفندماه هفته قرآن و عترت آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد که برنامه‌های متنوعی در سطح استان قم برگزار خواهد شد.

گفتنی است این مراسم با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای توسعه قرآنی استان قم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، اداره امور قرآنی وزارت آموزش‌ و پرورش، اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان قم، صدا و سیمای مرکز قم، انجمن هنرهای تجسمی، انجمن ادبی، انجمن عکاسان، انجمن هنرهای نمایشی، انجمن خوشنویسان و انجمن سینمای جوانان ایران دفتر استان قم برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار