کد خبر: ۵۷۸۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲ 13 March 2018
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی از تایید لایحه بودجه سال ٩٧ به جزء تبصره های ارجاعی به مجمع تشخیص مصلحت نظام توسط شورای محترم نگهبان خبر داد.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، گفت: در نشست علنی مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای محترم نگهبان به برخی از مصوبات بودجه سال 97 مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ٩٧ مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه بعد از بررسی در صحن علنی مجلس اصلاح و تصویب شد و به شورای نگهبان ارسال شد که شورای نگهبان، تمامی مصوبات مجلس را بجز بخش مربوط بند الحاقی به تبصره 11 لایحه بودجه را تایید کرد.

یوسف‌نژاد تصریح کرد:بند الحاقی به تبصره 11 لایحه بودجه درخصوص استرداد آن دسته از اراضی واقع در محدوده شهرها و اراضی منابع طبیعی خارج از شهرها است که به اشخاص حقیقی و حقوقی غیردولتی واگذار شده است که تصمیم گیری نهایی درباره این مصوبه توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه آتی مجمع انجام می شود و نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام فصل الخطاب است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ٩٧ مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه تایید لایحه بودجه توسط شورای محترم نگهبان، بودجه سال 97 از سوی رییس مجلس به دولت برای اجرا، ابلاغ می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار