مسئول شبکه بهداشت و درمان کوهدشت گفت: عملیات اجرایی ساخت بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی رازی شهرستان کوهدشت آغاز شد.
کد خبر: ۵۸۰۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲ 18 March 2018
حسن امینی زاده مسئول شبکه بهداشت و درمان کوهدشت؛ در نشست خبری با اصحاب رسانه از آغاز عملیات اجرایی ساخت بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی رازی کوهدشت خبر داد.

وی افزود: این بیمارستان یک پروژه بسیار بزرگ و اشتغال‌زا در تاریخ شهرستان کوهدشت است که به ازای هر تخت بیمارستانی سه نفر مشغول کار خواهد شد.

مسئول مرکز بهداشت و درمان کوهدشت ضمن گلایه از برخی از اشخاص اهل‌قلم و کسانی که تریبون خاصی در اختیار دارند، اظهار داشت: همه بایستی دست‌به‌دست هم دهیم تا این کار بزرگ را با سرعت به‌پیش ببریم، اما برخی بجای اینکه کمک کنند تا این کار را برای مردم انجام دهیم با بداخلاقی‌ها در تلاش هستند که کار ساخت بیمارستان صورت نگیرد.

وی خاطرنشان کرد: برخی به دنبال دشمنی با مردم هستند و می‌آیند مالکین مجاور را تحریک می‌کنند که اگر بیمارستان ساخته شود زمین‌های شما به فضای سبز و خیابان تبدیل خواهد شد.

امینی زاده با تأکید بر لزوم داشتن روحیه اخلاق‌مداری در کارها، عنوان داشت: ما با ساخت این بیمارستان قطب غرب استان لرستان خواهیم بود که خود تأثیر زیادی در جذب نیروی متخصص دارد.

وی گفت: این بیمارستان در آینده یک مرکز تربیت نیروی انسانی برای شهرستان و استان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان سال ۹۷ بخش آنژیوگرافی و بخش جراحی قلب باز در بیمارستان فعلی شهرستان ایجاد خواهد شد.

مسئول مرکز بهداشت و درمان شهرستان کوهدشت تصریح کرد:باید اختلافات را کنار بگذاریم و مانع پیشرفت کار نباشیم اما متأسفانه یک عده پشت پرده کارهایی انجام می‌دهند و حرف‌هایی می‌زنند تا بلکه ما را به حاشیه ببرند و کار نکنیم.

این مسئول با تأکید بر طراحی مناسب بیمارستان رازی، تصریح کرد: ابتدا قرار بود پیمانکاران بعد از عید کار را شروع کنند اما تصمصم گرفتیم با آغاز عملیات اجرایی بیمارستان در این زمان عیدانه‌ای به مردم داده باشیم.

امینی‌زاده یادآور شد: سال ۹۶  تعداد بیماران بستری در بیمارستان فعلی شهرستان 22 هزار و 350 نفر، تعداد زایمان  ۴ هزار و ۲۲۰ نفر و تعداد افراد ویزیت شده در درمانگاه تخصصی و عمومی به ترتیب ۱۲۲ هزار و ۵۰۰ نفر و ۱۵۱ هزار و ۷۰۰ نفر بوده است.

وی افزود: در شهرستان کوهدشت ۲۸ پزشک متخصص در حال خدمت هستند اما برخی چون مطب بیرونی ندارد، نِمود خارجی نیز ندارد.

وی یادآور شد: در این مدت در حوزه بهداشت پوشش واکسیناسیون کودکان خردسال، غربالگری بیماران فشارخون و دیابت  ۱۰۰ درصد بوده است.

مسئول شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهدشت با اشاره به اینکه مرگ مادر باردار در چهار سال گذشته در این شهرستان صفر بوده است، عنوان کرد: امسال از ۲هزار امکنه تهیه و توزیع  مواد غذایی بازدید شد که بر این اساس حدود ۱۱۰ تن مواد غذایی فاسد را جمع‌آوری و معدوم کردیم.

وی اظهار داشت: پروژه بیمارستان کوهدشت دو پیمانکار دارد که یکی کار سازه اصلی را انجام می‌دهد و دیگری کار حصار کشی آن را بر عهده دارد.

وی در پایان افزود: از پیمانکاران تعهد گرفتیم که در ساخت بیمارستان کوهدشت از نیروی انسانی بومی و تا جایی که ممکن است از مصالحی که در شهرستان یافت می‌شود استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار