به گزارش تابناک قزوین به نق از
خرم آباد - ایرنا - نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم برخورد با هتاکان به قومیت‌های مختلف گفت: با تمام توان از حیثیت قوم نجیب لر دفاع می‌کنم.
کد خبر: ۵۸۳۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸ 26 March 2018

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس:
در مقابل اهانت ها به هر قومی ایستادگی می کنم
خرم آباد - ایرنا - نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم برخورد با هتاکان به قومیت های مختلف گفت: با تمام توان از حیثیت قوم نجیب لر دفاع می کنم.
در مقابل اهانت ها به هر قومی ایستادگی می کنم
به گزارش ایرنا محمد بیرانوندی عصر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان افزود: به طور قطع دست هایی پشت پرده این اهانت ها است چراکه هیچ کس اهانت به قوم و تبار دیگری را مناسب نمی داند.
وی با تاکید بر لزوم حفظ وحدت و آرامش در جامعه گفت: از را قانونی در مقابل این بحران ها و اهانت ها ایستادگی می کنم.
چندی است از طرق مختلف اهانت هایی به قوم لر صورت می گیرد از جمله بخشنامه اهانت آمیز رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران که در در آن از اعضای این اتحادیه خواسته شده بود متعاملین متولد کوهدشت به معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی تهران بزرگ معرفی شوند.
این بخشنامه واکنش های زیادی در استان لرستان داشت و مسئولان ارشد این استان بیانیه هایی در محکومیت این اقدام صادر کردند که در نهایت به عذرخواهی مسئول مربوطه انجامید.
همچنین چندی پیش یک دانشجوی غیر بومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در صفحه اینستاگرام خود اهانت هایی به قوم لر و مردم خرم آباد داشت که این دانشجو نیز بعد از واکنش مردم و اقدامات قضایی در نامه ای از مردم لرستان به خاطر اهانت های خود عذرخواهی کرد.

** تولیدکنندگان کالای باکیفیت تولید کنند
نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال جاری مبنی بر سال حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: امسال باید تولیدکنندگان تولید کالای استاندارد و با کیفیت را در اولویت کاری خود قرار دهند.
وی افزود: تولید کالای ایرانی باید در شان مردم ایران باشند و امسال باید سال کیفی سازی این تولیدات باشد.
بیرانوندی گفت: استفاده از جوانان و بانوان در سال جاری امری ضروری است و تصمیم ها باید براساس نیازهای راستین جامعه باشند.
وی افزود: متاسفانه 30 درصد انرژی ما در راستای وظایف خود مصرف می شود و مابقی در راستای حاشیه ها است.

** باید به استاندار لرستان برای اجرای برنامه ها فرصت داد
نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ایجاد ثبات مدیریتی در استان لرستان اظهار کرد: ما از استاندار می خواهیم هرچه سریعتر تکلیف مدیران را مشخص کند که آیا ماندنی هستند یا رفتنی.
وی افزود: باید به استاندار لرستان کمک کنیم و به او فرصت دهیم تا برنامه های خود را اجرایی کند.
بیرانوندی با بیان اینکه غیبتش در مجلس طی سال گذشته فقط یک روز بوده است، گفت: با تلاش و پیگیری های 2 نماینده مردم خرم آباد 260 میلیارد ریال اعتبار برای توزیع در طرح هایی مانند قلعه فلک الافلاک، سد زیبا محمد، انتقال آب به خرم آباد، سد ایوشان و ... تخصیص یافت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار