رئیس هیئت کوهنوردی دورود از سقوط فرد میانسالی از ارتفاعات «آبشار ازنادر» درمنطقه دره اسپر خبر داد.
کد خبر: ۵۸۴۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱ 28 March 2018

 
به گزارش تابناک لرستان  از دورود، دیروز فردمیانسالی به همراه خانواده خود برای تفریح به  محل گردشگری دره اسپر رفته و پس از رفتن به ارتفاعات آبشار دره اسپرسقوط کرده است.

یوسف محمود صالحی گردشگر میانسال تهرانی که اصالتا الیگودرزی است،روز گذشته هنگام بالا رفتن از ارتفاعات آبشار ازنادر از ارتفاعات این آبشار سقوط می کند.

آبشار دره‌ اسپر از جاذبه‌های طبيعی و جذاب لرستان است ودر 7 كيلومتری جنوب شهر دورود قرار دارد. 

اين آبشاردر حاشيه‌ ی روستايی به نام دره اسپر، در شرق تنگاه‌ای موسوم به ازنا واقع شده که به آن آبشار ازنادر می گویند.

سقوط یک گردشگر در دورود

رئیس هیئت کوهنوردی دورود در گفت وگو با خبرنگار تابناک  با اشاره به اینکه در پی تماس پاسگاه حشمت آباد مبنی بر گم شدن مرد میانسالی  در منطقه دره اسپر دورود به وی خبر داده شده ،افزود:هیئت کوهنوردی و نیروهای امداد و نجات هلال احمر شهرستان بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه نیروهای امداد و نجات به محل اعزام شده و فردی که از آبشار سقوط کرده بود، را به بیمارستان منتقل کردند.

اعزام گردشگر به بیمارستان 

هاشم یاراحمدی خاطر نشان کرد: به محض اطلاع از این حادثه یک تیم 3نفره از هئیت کوهنوردی شهرستان دورود به همراه نیروهای امدادو نجات هلال احمر دورودبه محل حادثه اعزام شدند .

وی ادامه داد: پس از رسیدن به محل مورد نظر اقدامات اولیه، « فیکس» بر روی « بسکت» و انتقال مصدوم تا خودروی امدادی مستقر در منطقه دره اسپر صورت گرفت.

یاراحمدی اظهارکرد: فرد مصدوم توسط نیروهای امداد و نجات شهرستان شامگاه دیشب ساعت 12 به بیمارستان منتقل شد.

یاراحمدی گفت: این عملیات مدت۲ ساعت به طول انجامید و تیم  هئیت کوهنوردی شهرستان پیکر بی جان فرد میانسال را در میان آب پیدا کرد.


نجات گردشگر گم شده در منطقه دره اسپر دورود

معاون امداد هلال احمر شهرستان دورود درگفت و گو با خبرنگار تابناک گفت: یک گروه دیشب ساعت 22 برای نجات این گردشگر عازم ارتفاعات آبشارازنادر شده اند.

وی با اشاره به اینکه حال عمومی این گردشگر وخیم بوده، گفت: این مصدوم که از چند نقطه سر دچار شکستگی شده بود، توسط نیروهای امدادی شهرستان به بیمارستان دورود اعزام شد.

عالی خان پیروج :این فرد به همراه خانواده برای تفریح به این محل گردشگری رفته که پس از گم شدن با اطلاع خانواده به پاسگاه حشمت آباد،نیروهای امداد و نجات به همراه  هیئت کوهنوردی دورود به محل اعزام شده اند.

وی ادامه داد:گردشگر تهرانی بعد از رفتن به ارتفاعات آبشار ازنادر ، در این منطقه سقوط کرده است.


گفتنی است، گردشگر تهرانی براثر سقوط از بلندی اطراف آبشار ازنادر، بخاطر وخیم بودن حال وی و نیاز به عمل جراحی  بعد از اعزام به بیمارستان هفت تیر دورودبه بیمارستان بروجرد منتقل شده است.

 یوسف محمود صالحی گردشگرمقیم تهران در icuبیمارستان بروجرد بستری شده است.
 


گزارش:هانیه حقیقی
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار