سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک گفت:اقتصاد مقاومتی،راهکار بهبود وضعیت کنونی است.
کد خبر: ۵۸۶۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰ 04 April 2018

محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار تابناک،اظهار داشت:باید اموال نامشروع را برگردانیم و از مسئولین باید شروع کنیم،کسی که تمام طول زندگی مدیر بوده، باید مشخص شود، که ثروت را از کجا آورده اند.

وی افزود:برگرداندن اموال نامشروع  باعث بازسازی اعتماد عمومی می شود، که این مجلس موافقت نمی کند.

سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک با بیان اینکه مردم و دولت به اقتصاد مقاومتی عمل نکرده اند و مش لیبرالی دارند،خاطرنشان کرد: 4 سال از وقت و سرمایه کشور را با اعتماد با تصور اینکه با آمریکا به تعامل و توافق در برجام برسند، صرف کرده اند،درحالیکه اصل کار باید در ایران انجام می شد.

قدیری ابیانه بیان کرد:حضرت امام خمینی (ره) فرمودند،مبادا لیبرالها و مرفعین حاکم باشند،متاسفانه در این دولت، لیبرال و سوپر لیبرال زیاد می بینیم.

وی ادامه داد:راهکار بهبود وضعیت امروز،اقتصاد مقاومتی است،مردم و دولت باید عمل کنند، که دولت و مردم عمل نمی کنند.

قدیری عنوان کرد: ایران کشوری مستقل است،اوضاع منطقه به آمریکا ربطی ندارد.

وی اضافه کرد:ماتوان دفاعی کشور خودمان را تقویت می کنیم ،جنبه بازدارنده هم دارد،تا کسی به خودش اجازه ندهد، به ایران تجاوز کند،البته اگر اسرائیل غلطی کند،فرصت پشیمانی هم پیدا نمی کند.

این کارشناس مدیریت استراتژیک با اشاره به اینکه کسانی که دم از آزادی پوشش می زنند اینها نمی دانند،عواقب این کار چیست؟ گفت:اکثریت قاطع مردم ایران به اسلام پایبند هستند و از وضع فساد موجود در کشورهای دیگر ناراضی هستند.

قدیری ابیانه تصریح کرد:پیشرفت زنان فعال در کشورهای غربی بخاطر بی حجابی و مفاسداجتماعی نبوده،بلکه بخاطرمطالعه،وجدان کاری وساعت مفید کاری است.

وی با تاکید براینکه درجامعه اسلامی ،علم،عمل صالح،ایمان  باعث پیشرفت کشور می شود،افزود:کسی با خود نمایی و خود آرایی باعث پیشرفت کشور نشده و نمی شود.

این کارشناس خاطرنشان کرد:پوشش زنان نه تنها مانع پیشرفت زنان نبوده،بلکه عامل پیشرفت کشور است.

گزارش: هانیه حقیقی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار