کد خبر: ۵۹۰۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۱ 14 April 2018

به گزارش تابناک سمنان به نقل از انتخاب:

بروجردی، رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به طرح موضوع فیلترینگ تلگرام گفت: تصویب اینترنت رایگان به منظور جابجایی به شبکه مجازی ایرانی و تحریم شرعی و جریمه برای کسانی که بخواهند اطلاعات افراد را منتشر کنند ازجمله تمهیدات درنظر گرفته شده در این مورد است.
 

 

رییس کمیسیون امنیت ملی و امنیت خارجی بار دیگر از فیلترینگ تلگرام دفاع کرد و در عین حال از در نظر گرفتن تمهیداتی از جمله جریمه کسانی که اطلاعات افراد را در فضای مجازی منتشر کنند خبر داد.

علاءالدین بروجردی در شورای اداری استان لرستان ایجاد دو شهرک آب شیرین‌کن راه حلی اساسی برای مقابله با بحران آب کشور دانست و با بیان این‌که« 92 درصد از آب کشور در بخش کشاورزی مصرف می‌شود»، اظهار کرد: ایجاد دو شهرک آب شیرین‌کن با ظرفیت تولید سالانه 20 تا 30 میلیارد مترمکعب آب شیرین در سواحل دریای عمان، راه حلی اساسی برای مقابله با بحران آب در کشور است.

وی با اشاره به طرح موضوع فیلترینگ تلگرام گفت: این مهم سیاست نظام و موضوعی قابل دفاع و کاملا منطقی است، تصویب اینترنت رایگان به منظور جابجایی به شبکه مجازی ایرانی و تحریم شرعی و جریمه برای کسانی که بخواهند اطلاعات افراد را منتشر کنند ازجمله تمهیدات درنظر گرفته شده در این مورد است.

وی گفت: درحال حاضر اقتصاد، بحرانی سراسری و دغدغه‌ای ملی به شمار می‌رود که نام گذاری شعار سال تحت عنوان حمایت از کالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری فرصت خوبی است که با استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها، نمایشگاه بزرگ صنایع دستی بروجرد، متشکل از رشته‌های مختلف بویژه هنرهای رو به افول شهرستان تشکیل شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با دانشگاه صنعتی شریف در ارتباط با ورشوسازی بروجرد صحبت‌هایی مطرح شده که از فرماندار می‌خواهم با درنظر گرفتن بودجه و تشکیل کمیته تخصصی این مورد مهم را پیگیری کنند؛ چراکه این موضوع در ذیل حمایت از کالای ایرانی قرار می‌گیرد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار