استاندارمازندران تاکیدکرد :
استاندار مازندران با بیان اینکه استفاده از بنادر شمالی توسعه پیدا خواهد کرد، گفت: به آینده بنادر مازندران نیز خوش‌بین هستم.
کد خبر: ۵۹۳۶۸۷

تهرانی ها! منتظر بارش تگرگ باشید

به گزارش خبرنگار ما مهندس محمد اسلامی با اشاره به همایش بین‌المللی صادرات از مسیر دریا که به میزبانی بندر امیرآباد برگزار می‌شود، اظهار کرد: نکاتی که برای همایش در دستور کار داریم این است که اولاً بندر امیرآباد و ظرفیت منطقه ویژه امیرآباد را معرفی کنیم، برای همین منظور از سفارتخانه‌ها، شرکت‌های خارجی مقیم ایران و شرکت‌های داخلی بزرگ تجاری دعوت شده است.
وی افزود: نکته دوم این است که بتوانیم سرمایه‌گذاری‌هایی که باید در خود منطقه ویژه امیرآباد انجام شود را معرفی و از تجار دعوت کنیم تا برای سرمایه‌گذاری به منطقه بیایند.
استاندار مازندران از دیگر اهداف همایش توسعه صادرات از مسیر دریا را در این دانست که اگر صادر کنندگان موانع، کاستی‌ها و الزاماتی دارند که تاکنون از ظرفیت بندر برای صادرات استفاده نکردند را مطرح کنند تا بتوانیم آنها را برطرف کنیم و صادرکنندگان نیز تمرکز بیشتری روی صادرات از طریق بندر امیرآباد داشته باشند.
رئیس شورای اداری استانداری مازندران با اشاره به افزایش 30 درصدی صادرات و واردات(جابه‌جایی بار) از بنادر نوشهر و امیرآباد نسبت به سال گذشته، اظهار کرد: این موضوع نشان می‌دهد پیگیری‌ها و تمرکزهایی که صورت ‌گرفته تا این بنادر فعال باشند جواب داده است.
مقام عالی دولت دراستان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به شرایطی که کشور دارد بنادر شمالی توسعه پیدا خواهند کرد یعنی از ظرفیت آنها بیشتر استفاده خواهد شد و به آینده این بنادر نیز خوش‌بین هستیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار