نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه جانبازان ما مردان تاریخ‌سازی هستند که عالمانه و داوطلبانه به میدان‌های جهاد رفتند گفت: امروز شهدای مدافع حرم ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدسند.
کد خبر: ۵۹۳۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۶ 21 April 2018

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی امروز عصر در مراسم گرامیداشت روز جانباز در حسینیه ثارالله کرمان با تبریک ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز اظهار داشت: کسانی که بخشی از ظاهر خود را و جان خود را در راه خدا ایثار کردند در واقع با خدا معامله کردند.

وی با بیان اینکه جانبازان در روزهای سخت جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند در حالی که می‌دانستند پایان این راه سختی دارد اما شجاعانه وارد جبه‌های حق علیه باطل شدند افزود: جانبازان عالمانه و داوطلبانه به میدان‌های جهاد و دفاع از سرزمین و اسلام رفتند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه امروز نیز جانبازان با همان خلوص نیت درد و رنج جانبازی را تحمل می‌کنند بیان کرد: انسانی که خود را وقف خدمت در راه خدا می‌کند خواه در راه خدا شهید شود و خواه در راه خدا جانباز شود و یا سختی‌ها و مرارت‌های دنیوی را تحمل کند در هر صورت نزد خدا اجر دارد و پاداشش تنها نزد خداوند است.

وی با بیان اینکه امام صادق(ع) در روایتی می‌فرماید صورت انسانی صورتی است که تکمیل کننده حجت خدا در عالم است گفت: انسان در همه زمینه‌ها می‌تواند الگو باشد و اگر هر کسی در مسئولیت خود خوب حرکت کند می‌تواند حجت خدا بر روی زمین باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه هر انسانی در عالم ماموریتی دارد و اینگونه نیست که آدمی بی‌هدف خلق شده باشد تصریح کرد: نه تنها انسان‌ها که هر موجودی در عالم ماموریتی دارد و در بین موجودات انسان حجت کامل خدا بر روی زمین است.

وی با بیان اینکه انسان منبع فیض همه خیرات و موجودات عالم است و باید در راستای هدف آفرینش حرکت کند افزود: اما همین انسان به‌گونه‌ای می‌شود که گاهی از صراط مستقیم منحرف شده و دچار انحراف می‌شود.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه ایثارگران و جانبازان با ایثارگری خود در راه خدا حجت را بر همه تمام کردند گفت: قصه جانبازان و شهدا به این دنیا ختم نمی‌شود و امروز بعد سال‌ها هنوز یاد شهدا و جانبازان زنده است و از آنها به نیکی یاد می‌شود.

وی با بیان اینکه راه شهادت و جهاد در راه خدا ادامه دارد بیان کرد: امروز شهدای مدافع حرم راه شهدای دفاع مقدس را ادامه دادند و این راه ادامه دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه جانبازان ما پلی هستند که بشریت را به سمت بهشت هدایت می‌کنند گفت: کربلا بعد از 1400 سال در دوران دفاع مقدس بازسازی شد و رزمندگان ما با تاسی از فرهنگ عاشورا در جبه‌ها حاضر شدند.

وی با بیان اینکه جانبازان ما مردان تاریخ سازی هستند که در راه دفاع از دین خدا از دنیا گذشتند افزود: هنوز هم اگر نیاز باشد جانبازان ما در این راه مابقی جان خود را می‌گذارند.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار