مدیرکل راه‌آهن زاگرس:
مدیرکل راه‌آهن زاگرس رضایت مسافران را در رأس برنامه‌های این اداره کل دانست و گفت: کاهش زمان سفر در دستور کار اداره کل زاگرس قرار دارد.
کد خبر: ۵۹۴۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳ 21 April 2018

مهرداد انصاری عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: اداره‌ کل راه‌آهن زاگرس از آمادگی کامل برای حمل بار در جهت خدمت به کسب‌وکار و رونق اقتصادی منطقه برخوردار است.

به گزارش"تابناک" وی با اشاره به آمادگی راه‌آهن برای حمل تمامی بارها برای ارسال به اقصا نقاط کشور افزود: مجوزهای لازم برای راه‌اندازی بندر خشک در حوزه راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران صادر و در اداره کل راه‌آهن زاگرس در زمینه احداث بندر خشک آمادگی کامل دارد و روند احداث آن از طریق استانداری در حال پیگیری است.

مدیرکل راه‌آهن زاگرس، رضایت‌مندی مسافران، شهروندان، سرمایه‌گذاران و خانواده بزرگ اداره کل راه‌آهن زاگرس را یک اولویت مهم خواند و اظهار کرد: کاهش زمان سفر برای خطوط راه‌آهن زاگرس در رأس برنامه‌ها و اولویت‌های کاری این سازمان قرار دارد.

وی با بیان اینکه از طریق بازسازی خطوط به دنبال کاهش زمان سفر و افزایش سرعت ناوگان ریلی هستیم، گفت: در محدوده خطوط ریلی به ناحیه لرستان به‌زودی سرعت قطارهای باری و مسافری را به ۶۰ کیلومتر خواهیم رساند و در محور خطوط راه‌آهن زاگرس به ناحیه جنوب نیز حداکثر سرعت ۱۲۰ کیلومتر را اجرایی کرده و شاهد کاهش زمان سفر خواهیم بود.

انصاری تصریح کرد: فضای داخلی ایستگاه راه‌آهن اندیمشک با هدف رضایت‌مندی مسافران و شهروندان بهسازی و در زمینه بهسازی روکش آسفالت شهرک مسکونی راه‌آهن تفاهم‌نامه با شهرداری برای بهسازی معابر انجام شده است.

مدیرکل راه‌آهن زاگرس از بازگشایی در موزه راه‌آهن به روی شهروندان در اندیمشک خبر داد و افزود: مراحل کارشناسی برای ثبت راه‌آهن در میراث فرهنگی در حال انجام بوده و کارشناسان از محور راه‌آهن زاگرس و بناهای فنی آن بازدید کردند.

برچسب ها: راه آهن زاگرس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار