فرماندار تاکستان:
فرماندار تاکستان از برگزاری یادواره 600 شهید شهرستان تاکستان در تابستان 97 خبر داد.
کد خبر: ۵۹۴۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶ 22 April 2018
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،جلسه هماهنگی برگزاری کنگره گرامی‌داشت سه هزار شهید استان و یادواره 600 شهید شهرستان تاکستان صبح امروز به ریاست سیاوش طاهرخانی فرماندار شهرستان تاکستان، با حضور سرهنگ حسینیانی فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) تاکستان و جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد.

سیاوش طاهرخانی فرماندار شهرستان تاکستان در این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن ماه شعبان المعظم و اعیاد ولادت حضرت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و امام سجاد (ع) و با توجه به نزدیک بودن آغاز کنگره ۳۰۰۰ شهید در استان قزوین اظهار کرد: انتقال ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس به نسل آینده خصوصاً نسل جوان در صورتی محقق می‌شود که ما بتوانیم رشادت، ایثارگری‌ها و فداکاری‌های رزمندگان، جانبازان، اسرا و شهدا را در قالب برنامه‌های فرهنگی، ارزشی و عقیدتی به تصویر بکشیم.
 
طاهرخانی با توجه به تقارن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با ماه مبارک رمضان گفت: مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که بایستی با برنامه‌ریزی مناسب با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شود.

حسینیانی فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) شهر تاکستان نیز با اشاره به کنگره سه هزار شهید استان قزوین خاطرنشان کرد: حدود 90 درصد مأموریت در جمع‌آوری آثار شهدا و جانبازان استان با پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های مسئولین مرتبط انجام‌شده است که کلیه این آثار تا قبل از آغاز کنگره تقدیم دفتر فرماندهی کل قوای کشور می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از اهداف این کنگره جلوگیری از انحراف این آثار و حفظ گنجینه‌های باارزش دفاع مقدس و انتقال آن به نسل‌های بعدی است.

حسینیانی به برگزاری یک شبه کنگره در شهرستان تاکستان تحت عنوان «یادواره شهدای» شهرستان تاکستان خبر داد و گفت: این کنگره در آینده‌ای نزدیک با حضور مسئولان کشوری و استانی به میزبانی شهرستان تاکستان برگزار می‌شود که فضاسازی و تبلیغات این کنگره از مهم‌ترین اقدامات مسئولین امر است.

فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) شهر تاکستان در پایان عنوان کرد: علاوه بر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جمع‌آوری عملکرد ۴۰ سالهٔ انقلاب اسلامی در تمامی ادارات و نهادهای شهرستان تاکستان یکی از وظایف ما در تحقق آرمان‌های شهدا و جانبازان است و مردم و مسئولان باید در اجرای این برنامه بزرگ فرهنگی به‌عنوان برجسته‌ترین رویداد فرهنگی شهرستان بکوشند.

ایرج طاهرخانی معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری تاکستان نیز در بخش پایانی این جلسه ضمن اشاره به اهمیت جایگاه ایثارگران و اثرات معنوی برگزاری کنگره، اظهار کرد: شورای سیاست‌گذاری متشکل از استاندار قزوین به‌عنوان رئیس شورا، سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) به‌عنوان جانشین شورا و جمع 11 نفره از مدیران کل استان به‌عنوان رؤسای کمیته‌های شورای سیاست‌گذاری هستند که هر یک در بخش‌های مختلف، پروژه‌هایی را مدیریت و اجرا می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار