فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان با اشاره به رسالت پاسداری گفت: سپاه همواره نقطه اتکا و بازوی پرتوان ولایت و رهبری در مواجهه با بحران‌ها و تثبیت‌کننده اقتدار نظام جمهوری اسلامی بوده است.
کد خبر: ۵۹۴۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵ 22 April 2018

علی دهقانی ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت امام حسین (علیه‌السلام) و روز پاسدار و همچنین فرارسیدن دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بر اساس اصل ۱۵۰ قانون اساسی، پاسداری از انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن مهم‌ترین رسالت و مأموریت سپاه و پاسداران است.

وی افزود: در طول سال‌های گذشته، سپاه همواره نقطه اتکای و بازوی پرتوان ولایت و رهبری در مواجهه با بحران‌ها و تثبیت‌کننده اقتدار نظام جمهوری اسلامی بوده است که با تبلور ارزش‌ها و معیارهای دینی، مردمی بودن، ولایتمداری و شهادت‌طلبی، سازمان منحصربه‌فردی است که رسالت خود را برای حفظ انقلاب در برابر تهدیدات و توطئه‌های دشمنان به‌خوبی انجام داده است و آنچه مایه امید دوستان انقلاب و یأس دشمنان نظام اسلامی‌شده است وجود انسان‌های فکور، خلّاق، مؤمن، انقلابی و پیرو ولایت در نهادهایی همچون سپاه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان با اشاره به پیشرفت‌های روزافزون سپاه در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از روزهای آغاز فعالیت خویش تا به امروز برای رسیدن به یک نیروی مسلح کار‌آمد و مقتدر مردمی روزبه‌روز بر آمادگی خود افزوده است و اکنون توانسته‌ با احاطه بر مشکلات و سختی‌ها و با بهره جستن از تجارب دوران هشت‌ساله دفاع مقدس به جایگاهی برسد که با ساخت تجهیزات فوق مدرن نظامی، راه‌اندازی مراکز علمی و آموزشی مجهز و بهره‌گیری از نیروهای بسیجی آموزش‌دیده، خود را به‌عنوان یک نیروی تأثیر‌گذار مردمی و انقلابی در منطقه خاورمیانه و حتی در جهان معرفی ‌کند و نقش باز‌دارندگی خود را در مقابل دشمنان خارجی و حراست از انقلاب در مقابل توطئه‌های داخلی ایفا‌ ‌کند.

وی در مورد خصوصیات پاسداران گفت: پاسداران واقعی، مطیع محض ولی امر و امام و رهبر خویش هستند و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند و تا جان در بدن دارند حافظ و نگهبان این نظام و انقلاب خواهند بود. پاسداران، رسالتی خطیر در برابر حفاظت و صیانت از انقلاب اسلامی بر عهده‌دارند.

سرهنگ دهقانی با اشاره به هجمه‌های فرهنگی دشمنان در جنگ نرم و سپاه هراسی افزود: رسالت دیگر سپاه، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است و این مقابله حدومرزی ندارد. همان‌طور که امروز فرزندان ولایت، سینه خود را سپر قراردادند و در مقابل داعشی ها و تکفیری‌ها ایستاده‌اند و تا آخرین قطره خون خود از نظام اسلامی و ارزش‌های آن دفاع می‌کنند در همه حال گوش‌به‌فرمان سید و مقتدای خوددارند و هر زمان که فرمانی صادر شود آن را باجان و دل پذیرا هستند.

وی در پایان ضمن گلایه از برخی مسئولین داخلی که در این ایام ضمن تبریک روز پاسدار، سخنانی را بیان می‌نمایند که درواقع زخم‌زبان و همسان با رفتار دشمنان است؛ افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رسالت خود پایبند است و دژی مستحکم در مقابل توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان است و فرزندان امت اسلامی نخواهند گذاشت دشمن و برخی عوامل داخلی کوچک‌ترین ضربه‌ای به این انقلاب، نظام و ولایت وارد کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار