رییس انجمن سینمای جوان اهواز گفت: تعدادی از فیلم‎های کوتاه سینمای ایران که در قالب اکران نوروزی در کشور به نمایش در آمده بودند، در سینما بهمن اهواز به نمایش گذاشته شدند.
کد خبر: ۵۹۴۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 23 April 2018

رضا سیادت در این باره اظهار داشت: این مجموعه شامل پنج فیلم به نام‎های "حیوان" (بهرام و بهمن ارک)، "وقت ناهار" (علی‌رضا قاسمی)، "شب تولد" (امید شمس)، "هنوز نه..." (آرین وزیردفتری) و "روتوش" (کاوه مظاهری) بودند که در قالب یک سانس 90 دقیقه‎ای در سینما بهمن اهواز به نمایش گذاشته شدند.

وی افزود: این فیلم‎ها جزو موفق‎ترین فیلم‎های برتر دو سال اخیر سینمای ایران هستند که جوایز زیادی را در جشنواره‎های معتبر داخلی و خارجی به نام خود رقم زده‎اند.

رییس انجمن سینمای جوان اهواز گفت: این فیلم‎ها که در قالب یک سانسِ هنر و تجربه در کشور اکران شده بودند، در اهواز با استقبال خوب دوستدارن فیلم کوتاه مواجه شدند.

وی خاطرنشان کرد: پس از پخش فیلم‎ها، جلسه نقد و بررسی با حضور کاوه مظاهری کارگردان «روتوش»، امید شمس کارگردان «شب تولد» و جمعی از هنرمندان و فیلمسازان خوزستانی در سینما بهمن اهواز برگزار شد.

سیادت با بیان این‎ که این اکران با حمایت هنر و تجربه، سازمان سینمایی اهواز و پیگیری جمعی از اعضای انجمن سینمای جوانان اهواز انجام شد افزود: فیلمسازان و هنرمندان خوزستان ضمن تشکر از علم‎‎الهدی (مدیر هنر و تجربه) و سیدامین سپهریان (مدیر سازمان سینمایی) به خاطر همکاری با این اکران، از وی درخواست کردند برای اعتلای سینمای خوزستان، نمایش فیلم‎های هنر و تجربه بار دیگر در اهواز از سر گرفته شود و سانس اختصاصی و ثابت و سالن مناسب به نمایش این فیلم‎ها اختصاص داده شود.

او یادآور شد: تیم اجرایی این اکران متشکل از رؤیا نژادشجاعی، امیر موگهی، محمود اسدی و عباس جان‎احمدی از اعضای انجمن سینمای جوانان اهواز بودند.

رییس انجمن سینمای جوان اهواز عنوان کرد: جا دارد در این راستا از امیرحسین علم‎الهدی (مدیر هنرو تجربه)، سیدامین سپهریان (رییس سازمان سینمایی)، فرزاد جعفری (مدیر مجموعه سینماهای بهمن سبز) و نیز کاوه مظاهری، امید شمس، حمید آل‎حمودی، امین عنایتی، احسان سعیدی، اشکان شمی‎پور، نیما عطار، قاسم سنبل‎آرا، حسین سلامات، عادل کعبی، حسین زادمکاری، میثم اسدی و خانم نهال نوروزی و همین طور دوستداران فیلم کوتاه در خوزستان تشکری داشته باشم که با حضور و استقبال خود به این اکران ارزش و اعتبار بخشیدند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار