جمال الدین برجی در گفتگو با خبرنگار تابناک :
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسلام آباد غرب گفت:مردم با خرید کالای ایرانی و حمایت از تولیدکننده می‌توانند نقش مهمی در تحقق شعار امسال داشته باشند و این امر،یک امر مهم و حائز اهمیت است .
کد خبر: ۵۹۴۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱ 23 April 2018

جما الدین برجی در گفتگو باخبرنگار تابناک افزود: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص نقش مردم و مسئولین در حمایت از کالای ایرانی و تحقق شعار سال از ابتدای سال اقداماتی در این زمینه در این اداره صورت گرفته است .

وی خاطر نشان کرد: در همان ابتدای سال به صورت بخشنامه رسمی به تمامی مدیران اعلام شده است که جهت خرید وسایل آموزشی کمک آموزشی و لوازم تحریری دانش آموزان در مدارس ،تهیه لباس فرم دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی از گارگاه های تولید پوشاک در سطح شهرستان و تولید داخلی صورت بگیرد .

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسلام آباد غرب اظهار داشت: توصیه اکید به کلیه همکاران چه در جلسات و چه در بازدید های مداوم در سطح مدارس به استفاده از کالاها و وسایل تولید داخل مورد نیازخود و همچنین استفاده از پیام رسان داخلی نیز شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسلام آباد غرب تصریح کرد:یک شرط مهم هم در این میان وجود دارد و آن این است که این کالاها به گونه‌یی تولید شوند که از کیفیت لازم برخوردار باشند بنابراین باید کالاهایی که تولید می‌شوند، آن قدر کیفیت داشته باشند که بتوانند با کالاهای مشابه خارجی رقابت کنند .

برجی تاکید کرد:در صورتی که کالاهای ایرانی کیفیت نداشته باشندنمی‌توان مردم را برای همیشه وادار کرد که کالای بی‌کیفیت داخلی بخرند که  امیدورایم تولید کنندگان محترم این موضوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار