مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قزوین:
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قزوین گفت: تکریم تلاشگران عرصه کار و تولید در هفته کارگر ضروری است و مدیران باید این موضوع را در اولویت کاری خود قرار دهند.
کد خبر: ۵۹۴۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱ 23 April 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین، فرامرز مرادی در اولین جلسه کمیسیون امنیت کارگری شورای تامین استان که در استانداری برگزار شد با ارائه گزارشی از اقدامات کمیسیون در سال گذشته گفت: تلاش اعضای کمیسیون کارگری در حل و فصل و پیگیری مسایل و مشکلات کارگران و واحدهای تولیدی قابل تقدیر است.

دبیر کمیسیون امنیت کارگری استان بیان کرد: در سال گذشته ۱۶جلسه کمیسیون امنیت کارگری استان  با ۷۲ مصوبه برگزار شد که ۶۷ مصوبه آن اجرایی و ۵ مصوبه دردست اجراست.

وی با اشاره به موارد مطرح شده توسط اعضای کمیسیون و نمایندگان دستگاههای اجرایی استان  برای پیگیری و رفع مشکلات جامعه کار و تولید تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده باید با تلاش همه جانبه تمامی دست اندرکاران در افزایش کیفیت محصولات تولیدی در داخل کشور به عنوان بهترین مشوق مردم برای خریداری کالاهای تولیدی همت کنیم.

مرادی همچنین خواستار برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های هفته کارگر و تکریم تلاشگران عرصه کار، تلاش و تولید از سوی مسئولان و دستگاههای اجرایی استان شد.

در این جلسه، اعضای کمیسیون با بیان مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی استان راهکارهای پیشنهادی خود را برای رفع آنها ارائه کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار