نماینده ولی فقیه در استان، استاندار آذربایجان شرقی، نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان با صدور بیانیه مشترکی از عموم مردم استان دعوت کردند با حضور پرشور در مراسم استقبال از دکتر روحانی، رئیس جمهور، بار دیگر نشان دهند که آذربایجان سرِ ایران است.
کد خبر: ۵۹۵۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹ 23 April 2018

متن این بیانیه به این شرح است:

مردم غیور و قهرمان‌پرور آذربایجان ‌شرقی

نخستین روزهای اردیبهشت که با اعیاد شعبان‌المعظم تقارن دارد دل‌هایمان را با مناجات شعبانیه تطهیر می‌کنیم تا لحظه‌هایمان معطر به انتظار مولا و صاحب عصر امام مهدی(عج) شود که کوچه‌پس‌کوچه‌های شهر آمدنش را نجوا می‌کنند.

و آذین می‌زنیم خطه قهرمان آذربایجان و شهر شهدای محراب و شهیدان عاشورایی و خاستگاه آزادی‌خواهان را برای آمدن مهدی فاطمه؛ در روزهایی که نهضت سُلاله پیامبر، حضرت امام خمینی(ره) 40 ساله شده است و نخل تنومند نظام اسلامی با درایت و رهبری حکیمانه آیت‌الله امام خامنه‌ای عزیز به بار نشسته و عمران و آبادانی گوشه‌گوشه این مرزوبوم را به ارمغان آورده است.

مردم فهیم، ولایی و قدرشناس استان

شما در طول تاریخ پرافتخار خود همواره سرمنشأ خیر و برکت و حماسه بوده‌اید و ایران و ایرانی بر تعصب و غیرت مردمان این خطه اذعان دارند.

سرِ سربلند ایران، تبریز قهرمان و میهمان‌نواز که به تعبیر شهریار ملک سخن سرمه‌ چشم از غبار کفش مهمان می‌کند، فردا به استقبال میهمان عالی‌قدر خویش خواهد رفت؛ که این فرصت دوباره‌ای است تا همگی در کنار هم و با همدلی و همگامی، جلوه‌های حضور را بار دیگر متجلی سازیم و با استقبال شایسته و ماندگار از رئیس جمهور کشورمان نشان دهیم که ضمن قدردانی و میهمان‌نوازی، عزم و اشتیاق وصف‌ناشدنی برای پیشرفت و اعتلای این دیار داریم و در این راه همراه و مشوق خدمت‌گزاران ایران همیشه سرافراز هستیم.

اینجانبان فرصت را غنیمت می‌شماریم و ضمن قدردانی و ادای احترام و خضوع به پیشگاه شما مردم غیرتمند، خداوند را برای همه نقش‌آفرینی‌های تاریخی‌تان سپاس می‌گوییم.

از آحاد شهروندان و هم‌استانی‌های خود در تبریز و سایر شهرستان‌ها دعوت می‌کنیم با حضور پرشور در مراسم استقبال از مقام محترم ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روحانی، بار دیگر نشان دهند که آذربایجان سرِ ایران است.

 

سیدمحمدعلی آل‌هاشم
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی
و امام جمعه تبریز
                          مجید خدابخش
استاندار آذربایجان شرقی
مسعود پزشکیان
نائب رئیس اول مجلس و نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر
 
ضیاءالله اعزازی
رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار