ابوالحسن حیدری :
سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از تمدید زمان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نخستین جشنواره استانی خط تحریری تا دوازدهم اردیبهشت ماه جاری مستقر در شهرستان شیروان خبرداد.
کد خبر: ۵۹۶۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹ 25 April 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ ابوالحسن حیدری با اشاره به اینکه زمان قبلی ارسال آثار از سوی هنرمندان پایان فروردین ماه بود، اظهار کرد: با توجه به درخواست های مکرر هنرمندان زمان مهلت ارسال آثار تا ١٢ اردیبهشت ماه جاری تمدید شد.

حیدری ادامه داد: بخش اصلی در محورهای اشعار شعرای خراسان‌شمالی، حکمت‌های نهج البلاغه«صد حکمت اول» و مطالب آزاد، بخش ویژه در محورهای نماز، عفاف و حجاب، اقتصاد مقاومتی و بخش نمایشگاهی نیز در محورهای نستعلیق، شکسته، نسخ و ثلث برپا خواهدشد.

وی تصریح کرد: این جشنواره با هدف گسترش فعالیتهای فرهنگی و هنری و ترویج خط ملی در فرهنگ عمومی و تشویق و ترغیب و حمایت از تولیدات هنری در شهرستان شیروان برگزار می شود.

معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن خوشنویسان شهرستان شیروان نخستین جشنواره خط تحریری در رشته نستعلیق در خراسان‌شمالی را برگزار می کند.

حیدری خاطرنشان کرد: علاقمندان می توانند تا ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره واقع در شهرستان شیروان انجمن خوشنویسان ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ٣٦٢٢٣٣٢٢ تماس حاصل نمایند.

گفتنی است؛ جشنواره خط تحریری استان در سه بخش اصلی، ویژه و نمایشگاهی ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی شهرستان شیروان برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار