نماینده مردم قم در مجلس گفت: ۵ سوال از رئیس‌جمهور به قوت خود باقی است.
کد خبر: ۶۱۸۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸ 12 June 2018

به گزارش تابناک : حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 22خرداد) در صحن علنی پارلمان در نطق میان دستور خطاب به سران قوای سه‌گانه، اظهار داشت: این مردم پای انقلاب ایستاده‌اند ولی عملکرد بد دستگاه‌ها باعث رنجش مردم شده است.

وی افزود: فقر، فساد و تبعیض که مقام معظم رهبری بارها فریاد آن را سر دادند و سران سه قوه را مامور برخورد با آن کردند، اگر امروز سران سه قوه بخواهند گزارش به مردم و رهبری ارائه کنند آیا می‌توانیم با افتخار سرمان را بالا بگیریم که در جهت تحقق فرمایشات رهبری به وظیفه خودمان عمل کرده‌ایم؟ آیا پرونده رضایت‌بخشی در برخورد با فقر، فساد و تبعیض داریم؟

نماینده مردم قم در مجلس خطاب به رئیس جمهور، گفت: امور از دست شما خارج شده، بازار خودرو، بازار ارز، بازار سکه، مشکل اشتغال، موضوع قاچاق رکود و همچنین تشدید تحریم‌ها، مردم را تحت فشار سنگین قرار داده است. اگر برخورد با این موضوعات وظیفه دولت و مجلس نیست، چه کاری از اینها مهم‌تر است؟

**آقای روحانی چرا نمایندگان خود را برای پاسخ به مجلس معرفی نمی‌کنید

حجت‌ الاسلام ذوالنور در ادامه نطق خود خطاب به آقای روحانی، اظهار داشت: درباره موسسات مالی حاضر نشدید به قانون اساسی احترام بگذارید. حاضر نشدید به نظرات نمایندگان مردم احترام بگذارید. با فشار، تهدید کردن و با رودربایتسی قرار دادن و انواع راه‌ها نمایندگان را وادار به انصراف کردید. چرا نمی‌گذارید نمایندگان مردم به وظیفه خود عمل کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه 5 سوال دیگر از رئیس‌جمهور به قوت خود باقی است، ادامه داد: شما شعار قانون اساسی سردادید. الان چند هفته  از مهلت قانونی گذشته، در مقابل قانون تمکین نمی‌کنید و نمایندگان خود را برای پاسخ به نمایندگان مجلس معرفی نمی‌کنید.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار