مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:
مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تلاشمان کسب توامان موفقیت و پیشرفت کاری برای تیم صنعت نفت است.
کد خبر: ۶۲۷۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴ 07 July 2018

محمد رضا پرکاس پیش از ظهر امروز در حاشیه اردوی بروجرد اظهار کرد: با مدیریت مدت زمان کوتاه آماده سازی تیم صنعت نفت از مواجه با مشکل جلوگیری کردیم.

وی افزود: اردوی مناسبی را در بروجرد دنبال کردیم و بازیکنان با تفکرات سرمربی و کادر فنی آشنا شدند؛ ضمن آنکه در روزهای گذشته با انجام تمرینات برنامه ریزی شده و منظم کمبود زمانمان را نیز جبران کردیم.

وی در خصوص بازیهای تدارکاتی تیم نفت عنوان کرد: بازیکنان تیم در بازی دوم به مراتب بهتر از دیدار نخست کار کردند، هر چند هنوز نواقصی هست که با اضافه شدن بازیکنانی در خط حمله و دفاع (با نظر کادر فنی) این کاستی ها نیز جبران می شود.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه سه بازی تدارکاتی خوب را نیز در تهران داریم، تصریح کرد: در پایتخت نیز همین روال تمرینی بروجرد را دنبال می کنیم تا به اهداف کادر فنی و شخص سرجیو برسیم.

پرکاس با ابراز امیدواری از اینکه بتوانیم لیگ را با قدرت آغاز کنیم، گفت: به دنبال آن هستیم که برای صنعت نفت امسال هم موفقیت و هم پیشرفت کاری را به همراه آوریم.

وی با اشاره به اینکه در زمان زیاد می توان با حوصله و تکرار بالا کار تمرین و آماده سازی را به انجام رساند، افزود: زمان زیادی نداریم و در این زمان کم نیز باید کیفیت کار را بالا ببریم و خوشبختانه کادر فنی همین زمان کم را نیز مدیریت کرده است.

پرکاس اظهار کرد: از همین چهار هفته (اردوی بروجرد) نیز نهایت استفاده را بردیم، فشرده کار کردیم و بلافاصله روی نکات اصلی تمرکز کردیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: با وجود اینکه تمرینات را در دو نوبت صبح و عصر دنبال می کردیم اما برنامه را طوری طراحی کردیم تا بازیکنان خسته نشوند به طوری که اگر دو روز پرفشار را تمرین می کردیم، روز بعد یک جلسه تمرینی شاداب را برگزار می کردیم.

پرکاس گفت: پس از اردوی تهران، تمرینات منظم تیم صنعت نفت در آبادان دنبال می شود و امیدواریم که با آمادگی بالا به استقبال نخستین بازی لیگ برویم هرچند برای ما تمامی مسابقات مهم هستند.

 

منبع: مهر

برچسب ها: صنعت نفت آبادان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار