مرادی : سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در روز های هفتم و هشتم مردادماه میزبان قطبی مجلس شورای دانش آموزی با حضور چند استان کشور خواهد بود.
کد خبر: ۶۲۹۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷ 12 July 2018
جلسه شورای برنامه ریزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیر کل ، معاونین و مدیران مناطق مختلف و به میزبانی سازمان دانش آموزی برگزار شد.
رئیس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با تابناک اظهار داشت : این شورا به صورت فصلی برگزار می شود و مصوبات آن حکم قانونی دارد .
سید نظام مرادی افزود: مدیران مناطق مختلف آموزش و پرورش در مناطق به عنوان رئیس شورا محسوب می شوند و دارای اعتبار حقیقی و حقوقی هستند.
 
کهگیلویه و بویراحمد میزبان قطبی مجلس دانش آموزی / نمایندگان استان اعتبارنامه خود را دریافت نمودند
 
مرادی در ادامه با اشاره به برگزاری اردو های ملی و استانی سازمان دانش آموزی ، گفت : این اردو ها در سطح استانی در تاریخ ۲ تا ۶ مرداد ماه در یاسوج برگزار می شود و اردوهای ملی در دو بخش پسران در تاریخ ۱۰ تا ۱۵ مرداد در تهران و دختران در تاریخ ۱۶ تا ۲۰ مرداد ماه در نیشابور برگزار می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت : سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در روز های هفتم و هشتم مردادماه میزبان قطبی (نهمین دوره ) مجلس شورای دانش آموزی خواهد بود.
مرادی گفت : میهمانان ما در این نشست مجلس شورای دانش آموزی از استان های اصفهان، خوزستان ، لرستان، ایلام و چهار محال و بختیاری خواهند بود.
رئیس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از این گفتگو به بحث اوقات فراغت دانش آموزان اشاره کرد و افزود: با توجه به شروع فصل تعطیلات مدارس و لزوم توجه ویژه به اوقات فراغت ، سازمان دانش آموزی مجوز ایجاد 2 پایگاه برای هر یک از مناطق را دارد که در حال حاضر این پایگاه‌ها ایجاد و مشغول به فعالیت هستند.
 
کهگیلویه و بویراحمد میزبان قطبی مجلس دانش آموزی / نمایندگان استان اعتبارنامه خود را دریافت نمودند
 
 
نمایندگان استان اعتبارنامه خود را دریافت نمودند
مرادی در ادامه به دریافت اعتبارنامه های نمایندگان استان در مجلس دانش آموزی کشور اشاره کرد و گفت: خانم شمیم صادقیان از شهرستان چرام و سید علی خواهش نیک از شهرستان بویراحمد به عنوان دو نماینده استان در مجلس شورای دانش آموزی کشور اعتبار نامه خود را از مدیر کل آموزش و پرورش استان و با امضای رئیس دبیرخانه شورای دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران ، دریافت کردند.
وی افزود : این دو نماینده همچنین با حکم مدیر کل به عنوان مشاوران مدیر کل در امور دانش آموزی به مدت دو سال انتصاب و این احکام طی مراسمی به این دو نماینده ابلاغ شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار