اولین نشست هم اندیشی روسای دانشگاه های علمی کاربردی منطقه ۵ کشور به میزبانی دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه برگزارشد.
کد خبر: ۶۳۰۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳ 15 July 2018

به گزارشتابناک به نقل از ایسنا منطقه کرمانشاه، در این نشست که روسای واحدهای استانی کرمانشاه، لرستان، کردستان و ایلام حضور داشتند، مهمترین برنامه ها و چالش های پیش روی این واحدها مورد بررسی قرار گرفت.

مزدک رادملکشاهی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه در این نشست برلزوم ارتقاء کیفی آموزش در مراکز علمی کاربردی تاکید کرد و افزود: ارتقا کیفی مراکز علمی کاربردی باید با جدیت پیگیری شده و مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: باید به فکر تقویت و کیفی سازی دانشگاه بود که غفلت از این موضوع جبران ناپذیر است.

رادملکشاهی با بیان اینکه باید رشته های مهارتی را در دانشگاه های علمی و کاربردی تقویت و مورد حمایت قرار دهیم، گفت: در راستای تحقق این هدف ضروری است راه‌کارهای علمی و هدفمند را مورد توجه قرار گیرد.

وی درادامه اضافه کرد: باید تعامل و ارتباط دانشگاه با مدارس و آموزش و پرورش بیشتر شود تا دانش آموزان از همان ابتدا بر اساس مهارت گرایی، دانشگاه جامع علمی کاربردی را انتخاب کنند.

دبیر منطقه 5 دانشگاه جامع علمی کاربردی در پایان یادآورشد: چاپ و انتشار نشریه به صورت منطقه‌ای می‌تواند به ارتقا کیفی واحدهای استانی منطقه 5 دانشگاه کمک کند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار