استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س)، آغاز هفته کرامت و روز دختران را تبریک و شادباش گفت.
کد خبر: ۶۳۰۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵ 15 July 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، متن پیام محمدرضا صالحی استاندار بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سالروز ولادت با سعات حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و روز دختر را، نه فقط به همه دختران ایران اسلامی، بلکه به یکایک زنان و مردان سرزمینم تبریک و شادباش می گویم. در منزلت زنان و دختران نزد باریتعالی همین بس که کرامت را ویژه همه فرزندان آدم دانسته و بر مهرورزیدن به آنان تأکید داشته و به تعبیر بهتر، ما پیروان آیین حنیف باور داریم از دامن زنان است که بزرگمردان رشد و نمو یافته و به معراج می روند.
همان گونه که بانوان نیمی از جامعه را شامل می شوند، باور داریم که نمی توان و نباید حضور آنان را از صحنه های زیست اجتماعی زدود و کمرنگ کرد لذا با بهینه سازی منابع و امکانات و فراهم ساختن زمینه های حضور عفیفانه آنان در اجتماع می توان در ایجاد نشاط و امیدافزایی و بهره گیری از توانمندی های آنان در توسعه پایدار و مشارکتی جامعه به نحو مطلوب سود جست. از این رو در خراسان شمالی با سیاست گذاری انجام شده با هدف تسهیل شرایط ارتقای بانوان و پیمودن مدارج ترقی و تأمین زیرساخت های بهره مندی این قشر از امکانات فرهنگی و ورزشی ضمن تأکید بر افزایش سهم مدیربانوان تا 30درصد مناصب مدیریتی تا سال 1400، با ایجاد بوستان های ویژه بانوان و فراهم کردن امکان بهره گیری آنان از امکانات و زیرساخت های ورزشی، در مسیر احقاق بخشی از حقوق شهروندی آنان گام برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار