بدون زارعی کدام پروژه را به پایان رساندی و توان افتتاح کدام پروژه را داشتید که دیروز  در یک عمل ناپسند و یک افکار سخیف با خودخواهی و خود پسندی می خواستید خودتان را بزرگ جلوه دهید ؟
کد خبر: ۶۳۲۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰ 18 July 2018

آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.

ناکارآمدی  علیمردانی تا فریاد زارعی

 آنچه امروز ره بیراهه را برای استان بوجود آورد و  مسیر توسعه استان  را به تنگناهای سخت می کشاند ،  وجود مدیران کلی همچون علیمردانی است ، که به دلیل حاشیه سازی و تسهیل مدیریت برای خود با بی میلی  و بی مسولیتی و وظیفه نشناسی اشکالات ریشه دار و بنیادی برای مجموعه ای به مهمی راه و شهرسازی رقم‌ زده است و آنچه امروز مردم ما را رنجور ومضطرب کرده است محرومیت  نیست بلکه بی خاصیتی مدیرانیست که به اصل مسولیت توجهی نمی کنند و در راستای تحقق توسعه پایدار قدمی بر نمی دارند ، مدیرانی با شخصیتی دورو که یک روی آن منافع شخصی و بهرهوری از مَسند ریاست است  و یک روی آن افترا و فریب مردم و چاپلوسی و تملق گویی به سیاسیون برای صیانت از صندلیست .
از علیمردانی بپرسیم ؛
 بدون زارعی چه قابلیتی داشتی و چه پاسخی به پرسشهای مردم داشتید ؟ 
بدون زارعی کدام پروژه را به پایان رساندی و توان افتتاح کدام پروژه را داشتید که دیروز  در یک عمل ناپسند و یک افکار سخیف با خودخواهی و خود پسندی می خواستید خودتان را بزرگ جلوه دهید ؟
بدون زارعی از کدام عملکرداتان می توانستید دفاع کنید و رضایت مسولان استان را از حاصل کدام راندمان تان می توانستید کسب کنید ؟
همان معاون وزیری که شما خواستید از زارعی پنهانش کنید و با سخنان قُلمبه خودتان را بزرگ جلوه دهید و با هر ترفندی از خدمات بی موردتان دفاع کنید از تلاشهای شبانه روزی و مجاهدت و جدیت زارعی در تحقق و ترفیع و ارتقا زیر ساخت های منطقه بیشتر خبر دارد که چگونه وزارت راه و شهرسازی را در نوردید تا‌ امروز  شما بواسطه کوشش ها  زارعی بتوانید بنفع خود حرف بزنید .
جناب آقای علمیردانی ؛ در این مدت که شما سفت  دودستی صندلی ریاست را گرفته اید و از  کلاس ریاست لذت می برید ، زارعی جور تمام بی مایگی شما را کشید و به تمام پروژهای نیمه کاره جان بخشید ، در طول این مدت چه ها باید می کردید که نکردید و امروز این  مردم هستند که تشخیص می دهند شما   چاله های چالش سازید .  که با پنهان کاریتان تنها سرمایه سوزی  و بی تدبیری  برای  توسعه  استان داشتید و هیچ ...
علی صالحی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ودرر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
زیاد زارع رابزرگ کردی انشاءالله مردم این دوره این بازی طایفه گری راجمع میکنن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار