پارک کوثر و بام ایلام دو مکان تفریحی در شب‌های تابستان ایلام هستند اما کمبود پارکینگ در این مکان‌ها به دغدغه‌های برای مردم تبدیل شده است.
کد خبر: ۶۳۲۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ 20 July 2018

 به گزارش تابناک ایلام، اگر شب‌ها گذرتان به پارک تفریحی کوثر و بام ایلام افتاده حتما حال و هوای متفاوت و دیدنی این مکان‌ها شما را جذب می‌کند.

پارک کوثر و بام ایلام دو منطقه تفریحی ایلام بوده که بیشتر ایام به خصوص فصل تابستان خانواده‌ها برای گردش و تفریح به این دو مکان مراجعه می‌کنند.

پارک کوثر و بام ایلام دو مکان تفریحی در شب‌های تابستان ایلام هستند اما کمبود پارکینگ در این مکان‌ها به دغدغه‌های برای مردم تبدیل شده است.

 

یکی از شهروندان ایلامی در این باره گفت: حال و هوای پارک کوثر و بام ایلام بسیار عالی است و جای مناسبی برای تفریح مردم استان ایلام است.

مهین امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: جای بسیار مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت کودکان و خانواده‌ها است که مورد استقبال مردم مواجه شده است.

وی ادامه داد: معمولا روزهای پنجشنبه برای گذراندن اوقات فراغت خانواده به این مکان‌ تفریحی آمده و تقریبا از لحاظ امکانات گردشی مطلوب است.

 

 

یکی دیگر از شهروندان ایلامی گفت: کمبود پارکینگ در هر دو منطقه تفریحی پارک کوثر و بام ایلام از مشکلاتی هستند که سبب نگرانی مردم شده است.

مجید امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: متاسفانه موضوع پارکینگ به یک دغدغه برای همه مردم تبدیل شده است.

وی ادامه داد: تصادف خودروها در این دو منطقه تفذیحی بسیار زیاد شده و این خود سبب دغدغه مردم شهر ایلام شده که باید مسؤولان امر در این راستا چاره‌جویی کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام نیز در این باره گفت: بلوار پژوهش که به دانشگاه ایلام متصل می‌شود فقط دارای یک لاین تردد است.

 

محسن ناصری امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: مسؤولان مرتبط باید برای تسریع در ترددها و جلوگیری از گره‌های ترافیکی تلاش کنند.

وی ادامه داد: ساخت لاین دوم بلوار پژوهش مهم‌ترین درخواست ما بوده که امیدواریم در دستور کار مسؤولان شهرداری ایلام قرار گیرد و اقدامات زودتری را انجام دهند.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: پارک کوثر هم فضای مناسبی برای پارک خودروها داشته و رانندگان وسایط نقلیه خود را به صورت مناسب پارک کنند.

شهردار ایلام نیز در این باره گفت: پارک کوثر دارای فضای پارکینگ مناسبی است اما تقاضای استفاده از این مکان بسیار بالا است.

طالب صادقیان امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: به این خاطر که تمرکززدایی داشته باشیم و مردم را به نقاط دیگری دعوت کنیم پارک‌های کنار دست پارک کوثر را احیاء و اصلاح کردیم.

وی ادامه داد: عملیات احداث پارکینگ در طول میسر پارک خطی بلوار پژوهش هم شروع شده و ظرف چند روز آینده از این ظرفیت استفاده خواهد شد.

امیدواریم قبل از تعدد مشکلات پارک‌های کوثر و بام ایلام مشکلات آنها توسط مسؤولان رفع شود تا مردم بتوانند بدون دغدغه و با خیالی راحت اوقات فراغت خود را سپری کنند.

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار