رئیس اداره امور عشایر شهرستان اندیمشک:
رئیس اداره امور عشایر شهرستان اندیمشک گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته عملیات آب‌رسانی به 24 روستای عشایری شهرستان اندیمشک آغاز شده است.
کد خبر: ۶۳۲۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳ 20 July 2018

هرمز نیکو روان اظهار کرد: عشایر نقشی مهمی در توسعه و آبادانی ایران اسلامی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی دارند.

وی با اشاره به ظرفیت عشایر شهرستان اندیمشک در تولید محصولات دامی، افزود: عشایر شهرستان اندیمشک در تامین نیازهای شهروندان در حوزه تولید محصولات گوشتی دام، طیور، لبنیات، محصولات فرهنگی و صنایع دستی، نقشی مهم و موثر دارند.

رئیس اداره امور عشایر شهرستان اندیمشک عنوان کرد: به همین جهت باید به توسعه خدمات عشایر در شهرستان به عنوان یک نیاز در عرصه تولید محصولات غذایی و ایجاد اشتغال برای جوانان تاکید و توجه داشت.

نیکو روان بیان کرد: 100 طرح عمرانی در حوزه‌های مختلف راه سازی، تامین آب شرب و تامین خدمات رفاهی مورد نیاز عشایر مناطق مختلف شهرستان اجرا و مسیر توسعه این مناطق بیش از گذشته فراهم می‌شود.

وی با اشاره به این که طرح های عمرانی حوزه عشایر شهرستان اندیمشک در دو بخش مرکزی و الوار گرمسیری طراحی و به اجرا می رسد، افزود: اجرای 100 هزار متر مربع آسفالت و بهسازی و ایجاد مسیر ارتباطی عشایر در بخش الوار گرمسیری بخشی از این خدمات است.

رئیس اداره امور عشایر شهرستان اندیمشک عنوان داد: با اجرای این طرح ها بیش از 40 روستای بخش الوار گرمسیری از خدمات حوزه راهسازی و ایجاد و توسعه خدمات این حوزه برخوردار و نیازهای آنان به میزان قابل توجهی رفع می‌شود.

وی با بیان این که هم چنین عملیات راهسازی در 7 روستای بخش مرکزی اندیمشک نیز مورد توجه قرار گرفته است، گفت: با اجرای این طرح‌ها نیز بیش از 35 کیلومتر راه روستایی و عشایر جدید در شهرستان ایجاد و بهسازی می‌شود.

نیکوروان با اشاره به نیاز عشایر به آب شرب و تامین نیازهای آنان، بیان کرد: عملیات آب رسانی به 24 روستای شهرستان و توزیع بیش از 15 هزار لیتر آب در مناطق کوهستانی و سخت گذر اندیمشک بخشی از خدمات این حوزه است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار