همزمان با هفته دولت، نمایشگاه خوشنویسی «چلیپای لایق» با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در خانه ‎ ی تاریخی آقازاده ابرکوه دایر شد.
کد خبر: ۶۴۷۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵ 27 August 2018

 هم‌زمان با گرامیداشت اعیاد دهه امامت و ولایت و هفته دولت، نمایشگاه خوشنویسی «چلیپای لایق» شامل مجموعه آثار «لیلا لایق ‎ نژاد» فوق ممتاز خوشنویسی و عضو انجمن خوشنویسان ایران در ابرکوه برپا شد.

نمایشگاه مذکور شامل 24 تابلو از آثار این هنرمند ابرکوهی از نوع چلیپای نستعلیق به سبک قدیم است که با حضور «محمدرضا بصیری» رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه افتتاح شد.

لایق نژاد در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: آثار موجود در این نمایشگاه، مجموعه‌ای از ابیات با مضامین پندآموز و ابیاتی در مدح حضرت علی (ع) است.

وی تصریح کرد: تاکنون در بیش از 20 نمایشگاه گروهی شرکت کرده ‎ ام و این دومین نمایشگاه انفرادی بنده است که به مدت یک هفته در خانه تاریخی آقازاده ابرکوه دایر است.

این هنرمند که 13 سال مسئولیت سرپرستی انجمن خوشنویسان ابرکوه را بر عهده داشته است، خاطرنشان کرد: در ابرکوه استقبال از این هنر در سطح مطلوبی نیست و به نظر می‌رسد باید در حوزه آموزش به‌ویژه در مدارس برای توسعه این هنر زیبا، اقداماتی صورت گیرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار