دبیر انجمن خوشنویسان خراسان‌رضوی گفت: کوچک‌ترین حمایت مالی و معنوی از انجمن خوشنویسان خراسان‌رضوی نمی‌شود.
کد خبر: ۶۵۴۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷ 11 September 2018

به گزارش تابناک : محمدعلی باقرزاده اظهار داشت: اداره ارشاد خراسان‌رضوی و انجمن مرکزی خوشنویسان کوچک‌ترین حمایت مالی و معنوی از این انجمن به‌عمل نیاورده است.

دبیر انجمن خوشنویسان خراسان‌رضوی گفت: انتخابات مجمع عمومی اعضای هیئت مدیره، فروردین امسال با حضور مقامات انجمن خوشنویسان و اعضا جدید هیئت‌مدیره برگزار شد که در آن بنده به عنوان دبیر انجمن خوشنویسان خراسان‌رضوی برای 2 سال آینده برای این سمت انتخاب شدم.

باقرزاده افزود: در اردیبهشت و مرداد‌ماه امسال آزمون‌های پایان‌دوره هنرجویان مقاطع مختلف، آزمون فوق‌ممتاز و ترم تابستانی توسط این انجمن برگزار شده است.

وی بیان کرد: هفته خوشنویسی که از 20 تا 27 مهرماه در سراسر کشور برگزار می‌شود در خراسان‌رضوی هم با برپایی نمایشگاه، بازدید، تعامل با اداره ارشاد خراسان‌رضوی و سایر نهادها و ارگان‌ها‌، تجلیل از پیشکسوتان و نفرات برتر و خانواده شهدای خوشنویس همراه است.

دبیر انجمن خوشنویسان خراسان‌رضوی گفت: آثار اساتید دارای مدرک استادی و درجه یک هنری را که تعداد آن‌ها نزدیک به 30 نفر می‌باشد به همراه اساتید برجسته دیگر در نگارخانه رضوان مشهد به نمایش عموم درمی‌آیند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار