فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین:
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین از دستگیری دو شکارچی غیر مجاز طی دو عملیات جداگانه در شهرستان آوج و منطقه طارم سفلی خبر داد.
کد خبر: ۶۶۱۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳ 29 September 2018

۲شکارچی متخلف در قزوین دستگیر شدند

غلامرضا جهان تیغ در گفتگو با خبرنگار تابناک قزوین اظهار کرد: مأموران محیط بانی طارم سفلی طی عملیات کشت و کنترل و اجرای قوانین و مقررات شکار و صید در منطقه بناور در حاشیه منطقه حفاظت شده طارم سفلی، موفق به دستگیری یک شکارچی متخلف شدند.

فرمانده یگان محیط زیست استان قزوین در این خصوص گفت: از متخلف لاشه دو سر خرگوش و تعداد یک قبضه سلاح ساچمه زنی کشف و ضبط شد.

جهان تیغ ادامه داد: طی عملیاتی دیگر نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان آوج موفق به دستگیری یک نفر شکارچی متخلف به جرم شکار دو قطعه کبک در ارتفاعات منطقه شکار و تیراندازی ممنوع آوج و آبگرم شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین افزود: ازمتخلف یک قبضه سلاح قاچاق ساچمه زنی تک لول، مقداری فشنگ و لاشه دو قطعه کبک کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر هر دو پرونده متهمان جهت پیگرد قانونی و صدور حکم تحویل مراجع قضایی استان شده است.

جهان تیغ در پایان گفت: مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست استان به ‌صورت شبانه‌روزی مشغول گشت و کنترل در مناطق مختلف استان هستند تا در صورت مشاهده تخلف مطابق قانون با متخلفان برخورد لازم را انجام دهند و قطعا از هیچ تخلفی چشم‌پوشی نخواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار