فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز:از مسئولان می‌خواهیم به خواسته‌های مردم توجه کنند و هنگامی که به مسئولیتی رسیدند آن‌ها را فراموش نکنند به مناطق مختلف سرکشی کرده و از نزدیک مشکلات مردم را لمس کنند.
کد خبر: ۶۶۵۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰ 08 October 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا: موسی زارعی، فرمانده سپاه ناحیه ناحیه ثارالله(ع) شیراز امروز، ۱۶ مهرماه در بازدید از منطقه محروم ركن‌آباد گفت: تمام تلاش ما این است که در حد بضاعت از محرومیت در این مناطق کاسته شود.
وی با تأكید بر اینكه مسئولان باید از مناطق محروم بازدید كنند، افزود:‌ در مسائل ارزشی باید نگاهمان نگاه ارزشی باشد و سرکشی به مناطق محروم در دستور کار مسئولان استان باشد.
زارعی تأكید كرد:‌ از مسئولان می‌خواهیم به خواسته‌های مردم توجه کنند و هنگامی که به مسئولیتی رسیدند آن‌ها را فراموش نکنند به مناطق مختلف سرکشی کرده و از نزدیک مشکلات مردم را لمس کنند.
وی اظهار كرد: البته توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و خانواده‌های شهدا مورد تاکید نظام و مسئولان است و اساس شکل‌گیری انقلاب اسلامی توجه به مستضعفین و محرومین بود.
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز ادامه داد: در دیدار با خانواده شهدا اول از همه ما خودمان نیازمند به این دیدارها هستیم زیرا که شهدا با ایثار و فداکاری خود به کمال رسیدن وجان خود را تقدیم كردند و امروز ضرورت دارد به خانواده‌های شهدا سرکشی شود و مسئولان توجه بیشتری به خانواده‌های شهدا انجام دهند.
وی بیان كرد: در حوزه‌های فرهنگی تهدیدها و آسیب‌های متعددی جامعه ما را تهدید می‌کند که جوانان ما باید بیش از این آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت را دنبال کنند.
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در ادامه با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم گفت: اردوهای جهادی برکات و ثمرات زیادی دارد و در این اردوها چند هدف عمده نظیر جهاد با نفس، تربیت‌ نیروی ‌متعهد، متخصص و هم تراز برای آینده انقلاب اسلامی ایران، نقش‌آفرینی و کمک به حل مشکلات نظام، رفع بعضی از معضلات و مشکلات مناطق محروم، آمادگی برای مبارزه در راه آرمان‌های انقلاب، پالایش فردی جهادگران، فرهنگ‌سازی، خدمت‌رسانی بی منت به مردم مناطق محروم وکم برخوردار دنبال می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار