امام جمعه فسا تصریح کرد: براساس سخنان رهبری، اگر دشمن وحدت و احساس قدرت و وظیفه را در بین ملت ایران مشاهده کند عقب‌نشینی می‌کند اما دیدن اختلاف بین مردم و مسوولان آنها را تشویق به فعالیت علیه ایران می‌کند.
کد خبر: ۶۶۶۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 13 October 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام حسین جمالی‌زاده در خطبه‌های نمازجمعه فسا اظهار داشت: اجتماع ۱۰۰ هزار نفری از جهادگران بسیجی نمادی از توان تشکیلاتی بود که می‌توانند به میدان بیایند و معادلات دشمنان و کسانی که فریب دشمن را خورده‌اند را به‌هم بزنند.

وی گفت: آن چیزی که در سخنان مقام معظم رهبری جلوه‌گر و در مجموع سخنان ایشان موج می‌زد عزیز بودن نظام نظام اسلامی و مردم بود.

امام جمعه فسا تصریح کرد: براساس سخنان رهبری، اگر دشمن وحدت و احساس قدرت و وظیفه را در بین ملت ایران مشاهده کند عقب‌نشینی می‌کند اما دیدن اختلاف بین مردم و مسوولان آنها را تشویق به فعالیت علیه ایران می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن وانمود می‌کند در موضع قدرت قرار دارد اما در مقابله جهانی حرف اول را قدرت نرم افزار می‌زند، بیان کرد: قدرت نرم افزار یعنی قدرت منطق، استدلال و حرف نو که دشمن اینها را ندارد. آمریکا در این زمینه بسیار ضعیف است و ما در بالا دستیم.

جمالی‌زاده در ادامه FATF را مطرح کرد و گفت: FATF جمع چهار لایحه است که در مجلس مطرح شده است، که شامل مبارزه با تروریسم، پول‌شویی، جرائم سازمان یافته و CFT است که ۱۸۰ کشور جهانی عضو آن شده‌اند.

وی با اشاره به لایحه قانون مبارزه با پول‌شویی و تروریسم گفت: از نظر ما و آنها این تعاریف متفاوت است، مثلا آنها به ظاهر بعضی گروه‌ها را تروریسم می‌دانند اما این گروه‌ها را حمایت می‌کنند و یا اینکه لبنان را تروریسم می‌دانند اما ما مخالف آن هستیم.

امام جمعه فسا با آوردن استدلال‌های افرادی که تاکید بر تصویب شدن یا نشدن این اصل دارند ادامه داد: دولت‌مردان موافق بر تصویب هستند.

جمالی زاده افزود: تنها یک جناح موافق یا مخالف بر تصویب این لایحه نیستند، درهر دو جناح مخالف و موافق وجود دارد.

وی در ادامه موافقت‌ها و مخالفت‌های متعصبانه را مورد انتقاد قرار داد و گفت: در کشور قانون وجود دارد، باید در رابطه با این موضوع بحث و نظر دین و رهبر در نظر گرفته شود و در نهایت شورای نگهبان تصویب کند.

امام جمعه فسا گفت: دشمن حیله‌گر است و حیله‌گری آن‌ در برجام بر ما ثابت شده است پس باید در ابتدا به دید شک و تردید به آن نگاه شود و تا می‌توان سنجیده برخورد شود.

برچسب ها: اختلاف ، مسولین ، مردم ، دشمن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار