رئیس بنیاد مستضعفان کشور؛
رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: هدف از اجرای طرح توسعه پایدار ملکشاهی توانمند سازی مردم برای مشارکت در توسعه همه جانبه است.
کد خبر: ۶۶۸۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸ 17 October 2018

  به گزارش تابناک ایلام؛محمد سعیدی کیا در دیدار با امام جمعه ایلام از تعامل خوب استاندار ایلام در ایجاد زمینه های لازم برای توسعه شهرستان ملکشاهی تقدیر کرد و گفت: هدف از اجرای طرح توسعه پایدار ملکشاهی توانمند سازی مردم برای مشارکت در توسعه همه جانبه است.

وی با اشاره به اینکه معیشت پایدار اساس توسعه است، افزود: در طرح توسعه ملکشاهی علاوه بر رفع محرومیت ها تمرکز بر بالفعل کردن ظرفیت های موجود با مشارکت خود مردم منطقه است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز با تقدیر از حرکت استانداری ایلام و بنیاد مستضعفان کشور ابراز امیدواری کرد با توجه به فرهنگ خوب مردم منطقه، همراهی مردم و عزم جدی مسئولان بزودی شاهد توسعه پایدار در شهرستان ملکشاهی و دیگر نقاط استان باشیم.

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار اظهار داشت: استان ایلام در بخش های مختلف نیازمند توجه مسئولان کشوری است.

استاندار ایلام نیز گفت: حدود یک ماه پیش با مدیران مجموعه بنیاد دیدار داشته ایم و آنها بصورت میدانی ضمن بررسی وضعیت موجود در شهرستان ملکشاهی در جهت ترسیم چشم انداز توسعه ای این منطقه گام برداشته اند.

وی از عزم جدی دولت و بنیاد مستضعفان کشور برای توسعه ملکشاهی خبر داد و گفت؛ دولت به کمک بنیاد مستضعفان و مشارکت مردم منطقه طرح توسعه پایدار ملکشاهی را کلید زده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار