رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از اجرای ۲۰۰ برنامه همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۶۹۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰ 17 October 2018

به گزارش تابناک، عباس سروری امروز چهارشنبه در همایش استانی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تعداد برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را توسط دستگاههای مختلف بیش از ۲۰۰ برنامه عنوان کرد و اظهار داشت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب مشت محکمی خواهد بود بر دهان کسانی که ادعا داشتند ایران چهلمین سالگرد را نخواهد دید.

وی با اشاره به اقتدار و آمادگی کشور، افزود: برای برگزاری همایش چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ۱۶ کارگروه زیر نظر مسئولین فعالیت خود را آغاز کردند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: مسئولیت برگزاری این همایش بر عهده نماینده ولی فقیه در استان قرار دارد و برای برگزاری نیاز به یک همگرایی و همدلی به دور از هرگونه سیاست گرایی داریم و باید همه در این راستا بسیج شویم.

وی با بیان اینکه به این منظور از سوی نماینده ولی فقیه در استان برای ائمه جمعه در شهرستانها ابلاغ صادر شده است، بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به یوم الله ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی و تهدیدها و تحریم هایی که دشمن در این راستا بر ما تحمیل کرده است همزمان با سراسر کشور این راهپیمایی را باشکوه هر چه بیشتر برگزار خواهیم کرد.

سروری ادامه داد: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با توجه به نقشه های شوم دشمن اهمیتی برابر با ۲۲ بهمن خواهد داشت لذا از مردم غیور می خواهیم که با شکوه تر از گدشته در این روز حضور داشته باشند تا بتوانیم توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.

وی یادآور شد: شرایط امروز را اگر جنگی ببینیم کمتر از دفاع مقدس نیست دنیای استکبار با تمام زیاده خواهی ها به میدان آمده است و ما هم با تجربه هایی که از مکتب عاشورا، دفاع مقدس و ۴۰ سال ایستادگی داریم لباس رزم می پوشیم و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به دنیا نشان خواهیم داد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: در این راستا علاوه بر راهپیمایی برنامه های ویژه ای نیز در شهرستانها اجرا خواهد شد.

وی در ادامه از برگزاری جشن ملی بزرگ در سراسر استان همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: همچنین نمایشگاهی بزرگ به منظور نمایش بخشی از دستاوردهای استان نیز برپا خواهد شد.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار