پیکر پدر شهیدان هوشنگ و مرتضی شاهمرادیان از شهدای استان ایلام ظهر امروز در میان بدرقه مردم ولایت مدار و شهید پرور استان ایلام تشییع شد.
کد خبر: ۶۶۹۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳ 17 October 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛  این آیین با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، جمعی از مسئولان محلی، خانواده های شهدا و اقشار مختلف مردم از محل اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به سمت میدان کشوری و بلوار آزادی تشییع شد.

پیکر زنده یاد شاهمرادیان در میان حزن و اندوه شرکت کنندگان و ریختن اشک و قرائت فاتحه و صلوات تشییع و برای خاکسپاری به صالح آباد منتقل شد.

زنده یاد میر آقا شاهمرادیان از بزرگان و مصلحان استان ایلام و پدر 2 شهید والا مقام ایلام شامگاه سه شنبه به علت کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

شادروان شاهمرادیان پدر دو شهید گرانقدر و از بزرگان و مصلحان ایل ملکشاهی و استان ایلام بود که سالهای متمادی در راه همدلی و صلح و سازش همپای دیگر بزرگان استان گام برداشت و خادم واقعی ملت بود.

شهیدان مرتضی و هوشنگ شاهمرادیان بترتیب پاسدار وظیفه و دانش آموز بودند که در سوم اسفند 65 و 14 فروردین 72 در منطقه شلمچه و صالح آباد به مقام والای شهادت نائل آمدند.

همچنین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در پیامی درگذشت پدر شهیدان شاهمرادیان را تسلیت گفت.


متن این پیام بشرح ذیل است:

خبر ارتحال مرحوم حاج میرآقا شاهمرادیان موجب تألم و تأثر خاطر گردید. آن فقید سعید را همان بس که با توشه گران پارسایی و عشق به اهل بیت (علیهم السلام) با لبیک به ندای «إرجعی إلی ربک»، جهان سفلی را وانهاد و به دیار باقی شتافت و در جوار فرزندان شهیدش سکنی گزید.

اینجانب درگذشت مرحوم حاج آقامیر شاهمرادیان را که پس از عمری تلاش و فداکاری و تحمل درد فراق فرزندان شهیدش، در جوار رحمت حق آرام گرفته است به خانواده و بازماندگان آن مرحوم تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و همجواری و همنشینی با ارواح طیبه شهداء و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

استان ایلام در دوران هشت سال دفاع مقدس سه هزار شهید، 11 هزار جانباز و 332 آزاده تقدیم اسلام کرده است. /م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار