سمنان - ایرنا - امام جمعه دامغان گفت: هدف دشمن، تصویر سازی غلط از ایران در بین جوامع بین المللی است.
حجت الاسلام سید محمد حسینیان در خطبه های این هفته نماز جمعه، افزود: آمریکا و دست نشانده های استکبار غرب در جهان، به دنبال انزوای ایران با تصویر سازی غلط هستند.
کد خبر: ۶۶۹۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰ 19 October 2018

به گزارش خبری تابناک سمنان به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام سید محمد حسینیان در خطبه های این هفته نماز جمعه، افزود: آمریکا و دست نشانده های استکبار غرب در جهان، به دنبال انزوای ایران با تصویر سازی غلط هستند.
امام جمعه دامغان اضافه کرد: کشور ما کشوری کهن، ثروتمند، با فرهنگ اصیل و دارای مردم ولایتمدار است که همیشه پشتیبان نظام و انقلاب خود هستند.
وی افزود: دشمنان ما هرگز نمی توانند با اقدامات خود، مردم ایران را از ادامه راه خود بازدارند چرا که ملت ما همواره پای آرمان های خود ایستاده است.
حسینیان به اجتماع عاشقان حسینی (ع) در اربعین اشاره کرد و افزود: عاشقان امام حسین (ع) با حضور خود در پیاده روی اربعین، اقتدار، وحدت، هماهنگی و همدلی مسلمانان را به نمایش می گذارند.
وی افزود: عاشقان اهل بیت(ع) با این حرکت چند میلیونی خود انقلابی ایجاد کردند که همچون خواری بر چشم دشمنان اسلام است.
حجت الاسلام حسینیان اضافه کرد: دشمنان با برنامه ریزی خود از ماه ها قبل، به دنبال ایجاد شکاف بین مردم ایران و عراق بودند تا بتوانند این حرکت عظیم را خنثی کنند اما باید بدانند که این پیاده روی اربعین حسینی هر سال با شکوه تر برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار