کد خبر: ۶۶۹۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷ 20 October 2018

بوشهر: استاندار بوشهر گفت: برای فراهم شدن زمینه توسعه سرمایه‌ گذاری پارک لیان مدیریت آن به شهرداری بوشهر واگذار می ‌شود.

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز پنجشنبه در نشست شورای برنامه ‌ریزی و توسعه استان بوشهر افزود: شهرداری و استانداری بوشهر برای توسعه زیرساخت‌ها و تکمیل پارک لیان 100 میلیارد ریال اختصاص داده اند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: با توجه به ابلاغ شیوه تسویه مطالبات پیمانکاران از دولت و بدهی آنها به بانک‌ها و موسسه‌های اعتباری از طریق تهاتر، دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران باید از این فرصت استفاده کنند.
گراوند با بیان اینکه تخصیص اعتبارات به پیمانکاران با انجام تهاتر محقق می‌ شود تاکید کرد: اگرپیمانکاری از شیوه تهاتر برای بدهی خود به بانک استفاده نکند تخصیص صورت نمی گیرد.
استاندار بوشهر افزود: برخی دستگاه‌ها از اعتبارات ملی برای سرعت بخشی در تکمیل پروژه‌ها خوب استفاده کرده‌اند که لازم است مابقی ادارات از این فرصت استفاده کنند.
گراوند با تاکید بر ایمن سازی جاده‌ها افزود: برای جلوگیری از حوادث جاده‌‌ای ایمن سازی آنها در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قرار دارد و لازم است به جاده ساحلی توجه ویژه شود.
استاندار بوشهر بر سرعت بخشی در اجرای سدهای دشت پلنگ و باغان تاکید کرد.
گراوند گفت: بزودی اجرای طرح آبیاری نوین در 2هزار و 400 هکتار از نخیلات بخش سعدآباد آغاز می شود.
وی افزود: 600 میلیارد ریال برای تکمیل دانشکده هنر و معماری، 2میلیارد و 500 میلیون ریال برای پروژه سازمان انتقال خون، هفت میلیارد ریال ساخت 2 آشیانه بالگرد امدادی هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی و پنج میلیارد ریال برای مرمت دبستان تاریخی گلستان بوشهر تخصیص می‌یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار