تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: جاده ارتباطی بین دو استان چهارمحال و بختیاری و لرستان با توجه به ظرفیت‌های بالای گردشگری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
کد خبر: ۶۷۰۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ 20 October 2018
به گزارش تابناک شهرکرد– به نقل از روابط عمومی استانداری، اقبال عباسی در نشست مشترک استانداران لرستان و چهارمحال بختیاری در بخش زلقی الیگودرز اظهار کرد: اطلاعات، ارتباطات و انتظامات بدون یکدیگر بی معنا هستند و منجر به توسعه نخواهند شد و اگر هم رخ دهد بی‌فایده است.
وی با بیان اینکه اکنون بحث توسعه بیشتر در حوزه خدمات است، افزود: باید در حوزه خدمات تلاش‌های بسیار بیشتری انجام دهیم و این محقق نخواهد شد مگر اینکه در زمینه ارتباطات قدم‌های اساسی و اصولی برداشته شود.
استاندار چهارمحال بختیاری بیان کرد: باید ابتدا ارتباطات زمینی و پس از آن هوایی و مجازی بین این دو استان و دیگر مناطق گردشگری کشور و جهان بیشتر شود.
عباسی ادامه داد: جاده ارتباطی بین دو استان چهارمحال و بختیاری و لرستان با توجه به ظرفیت‌های بالای گردشگری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
وی تاکید کرد: مسئولان دستگاه‌ها و مردم این دو استان می‌توانند در زمینه جذب گردشگر داخلی و خارجی و ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف اقدامات و همکاری‌های بسیاری را انجام دهند.
استاندار چهارمحال بختیاری یادآور شد: امیدواریم از این پس شاهد ارتباط و همکاری دو جانبه بسیار بیشتری بین استان لرستان و چهارمحال بختیاری در زمینه احداث راه زمینی، توسعه ارتباطات و همچنین توسعه صنعت گردشگری باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار