مدیرعامل مجمع بازنشستگان استان اصفهان گفت: تاکنون در پرداخت حقوق بازنشستگان اصفهانی تاخیر نداشتیم و حتی معوقات آن را پیش از موعد مقرر پرداخت کرده‌ایم.
کد خبر: ۶۷۰۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷ 20 October 2018
به گزارش تابناک : منوچهر افتخار درباره وضعیت پرداخت حقوق و مزایای بازنشستگان کشوری، اظهار کرد: متأسفانه خبرهای نادرستی درباره وضعیت نامطلوب مجمع بازنشستگان استان اصفهان منتشر می‌شود، اما تاکنون در پرداخت حقوق بازنشستگان با تأخیر مواجه نبوده‌ایم و حتی این معوقات را پیش از موعد مقرر پرداخت کرده‌ایم.
 
وی همچنین در خصوص نشست هم‌اندیشی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور با روسای کانون‌های بازنشستگی استان اصفهان، با مثبت ارزیابی کردن این نشست در خصوص حل معضلات بازنشستگان، گفت: ساخت پروژه خانه امید یکی از طرح‌هایی است که باهدف ایجاد باشگاهی برای اوقات فراغت بازنشستگان و قرار گرفتن در محیطی شاد و دور از افسردگی برای این قشر از مدت‌ها قبل در دست بررسی قرار گرفت.
 
مدیرعامل مجمع بازنشستگان استان اصفهان افزود: در سفر مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور به اصفهان نشستی با حضور 33 نفر از روسای کانون‌های بازنشستگی کشوری و نماینده کانون نیروهای مسلح و تأمین اجتماعی در استانداری اصفهان و همچنین تعدادی از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی برگزار و سپس ساخت پروژه خانه امید کلنگ زنی شد.
 
وی ادامه داد: این مکان در بخشی از مجموعه فرهنگی و تفریحی باغ غدیر واقع در خیابان علامه امینی شرقی در زمینی به مساحت 800 متر احداث خواهد شد.
 
 افتخار از همکاری شهرداری اصفهان برای واگذاری زمین‌ساخت خانه امید خبر داد و گفت: شهردار اصفهان و به‌ویژه شهردار منطقه 4 اصفهان در این خصوص همکاری خوبی داشته‌اند.
 
وی تأکید کرد: به گفته شهردار اصفهان و طبق مصوبات شورای اسلامی شهر، قرار است پروانه ساخت این مکان به‌صورت رایگان صادر شود.
 
مدیرعامل مجمع بازنشستگان استان اصفهان افزود: پس از اخذ پروانه ساخت در هفته آینده، به گفته دکتر جمشید تقی زاده در مدت 48 ساعت اقدامات اجرایی این طرح انجام‌شده و طی 18 ماه آینده مراحل ساخت آن انجام می‌شود.
 
به گزارش ایسنا، جمشید تقی زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور پنجشنبه هفته گذشته در نشست هم‌اندیشی مدیرعامل صندوق بازنشستگی با روسای کانون‌های بازنشستگی استان اصفهان، با اشاره به ضرورت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری، اظهار کرد: طی ماه‌های گذشته قدرت خرید بازنشستگان 70 درصد کاهش یافته که در این خصوص توجه ویژه دولت و مجلس شورای اسلامی ضرورت دارد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار