دروازه‌بان تیم هندبال زاگرس اسلام‌آباد غرب با بیان اینکه قراردادهای مالی بازیکنان این تیم زاگرس نسبت به تیم‌های رقیب ناچیز است، گفت: بودجه باشگاه‌های سپاهان و مس با زاگرس قابل مقایسه نیست.
کد خبر: ۶۷۴۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵ 29 October 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،علی‌رضا اعظم ، اظهار داشت: تیم هندبال زاگرس کرمانشاه نسبت به تیم‌های دیگر یک‌دست و هماهنگ‌تر است و با قدرت در حال حاضر در صدر جدول لیگ برتر قرار داریم.

دروازه‌بان تیم هندبال زاگرس اسلام‌آباد غرب درباره تمریناتی که زیر نظر هوشنگ کاکاوند پشت سر گذاشته‌اند، گفت: واقعیت این است که داشتن مربی خوب در هندبال یک نعمت بزرگ است، بنابراین حضور کاکاوند در تیم زاگرس نعمت بزرگی محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: ما 2 ماه قبل از آغاز لیگ برتر، تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و توانستیم تا آغاز رقابت‌ها، به مرز آمادگی برسیم به همین خاطر وقتی تیم‌های رقیب مقابل ما قرار می‌گیرند از لحاظ بدنی کم می‌آورند.

اعظم با بیان اینکه قراردادهای مالی بازیکنان تیم زاگرس نسبت به تیم‌های رقیب ناچیز است، اظهار داشت: برخی تیم‌ها برای حضور پرقدرت در لیگ برتر حدود 2 میلیارد تومان هزینه کرده‌اند، اما بودجه تیم ما خیلی کم‌تر از این تیم‌ها است، به عنوان مثال سقف قرارداد برخی بازیکنان مس حدود 220 میلیون تومان است، اما بالاترین مبلغ قرارداد بازیکن زاگرس حدود 45 میلیون تومان است.

دروازه‌بان تیم هندبال زاگرس اسلام‌آباد غرب با اشاره به اینکه مدیرعامل کارخانه مرغ پرطلایی به صورت مستقیم از این تیم حمایت می‌کند، اظهار داشت: با وجود بالا بودن هزینه‌های تیم، جلیلیان مدیرعامل این کارخانه بدون هیچ‌گونه چشم داشتی این هزینه‌ها را پرداخت می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار