مدیرعامل تیم زاگرس اسلام‌آباد غرب راز موفقیت‌های این تیم را در رابطه عمیق و دوستانه میان هواداران، مدیریت، مربیان، بازیکنان و سایر اعضای تیم دانست و گفت: بازیکنان هندبال زاگرس اسلام‌آباد غرب با جان و دل برای تیم بازی می‌کنند.
کد خبر: ۶۷۴۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۷ 29 October 2018

به گزارش تابناک به نقل ازخبرگزاری فارس ، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال هم با پیروزی و البته صدرنشینی زاگرس اسلام‌آباد غرب به پایان رسید تا شاگردان کاکاوند در فصلی که اغلب تیم‌ها با هزینه‌های میلیاردی وارد این رقابت‌ها شده‌اند به روند موفقیت‌های خودشان در این هفته‌ها استمرار ببخشند، اما رمز تداوم پیروزی‌ها و موفقیت‌های این تیم چیست؟

مدیرعامل تیم زاگرس اسلام‌آباد غرب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: بازیکنان تیم با جان و دل و برای شادی مردم بازی می‌کنند.

سجاد اعظم در ابتدا با گذری به آغاز تشکیل تیم زاگرس اسلام‌آباد غرب، افزود: بعد از اینکه در سال 1393 مسؤولیت هندبال شهرستان اسلام‌آباد غرب را برعهده گرفتم در همان سال یک تیم هندبال را تشکیل دادیم و قهرمان رقابت‌های لیگ دسته سوم کشور شدیم و به لیگ دسته دوم صعود کردیم.

وی حضور در لیگ دسته دوم را به عنوان نخستین تجربه تیمی هندبال اسلام‌آباد غرب در سطح کشور دانست و ادامه داد: با بازیکنان بومی توانستیم مقام چهارم این رقابت‌ها را به خودمان اختصاص دهیم، پس از آن تصمیم گرفتیم با جذب چند بازیکن جدید و با کیفیت به لیگ دسته اول صعود کنیم که این اتفاق نیز افتاد.

اعظم با بیان اینکه انتخاب هوشنگ کاکاوند به عنوان سرمربی تیم زاگرس نقطه عطفی در این تیم بود، افزود: کاکاوند که در هندبال ایران به دیوار چین معروف بود به خوبی توانست تیم را جمع و جور کند تا جایی‌که پس از کسب مقام سوم لیگ دسته اول، جواز حضور در لیگ برتر را کسب کردیم.

مدیرعامل تیم زاگرس اسلام‌آباد غرب راز موفقیت‌های این تیم را در رابطه عمیق و دوستانه میان هواداران، مدیریت، مربیان، بازیکنان و سایر اعضای تیم عنوان و بیان کرد: آیتم بعدی موفقیت تیم زاگرس، به مدیریت تاکتیکی و نظم تاکتیکی در این تیم بر می‌گردد؛ تیم بسیار اقتصادی بازی می‌کند و این از دیگر عوامل‌های تاثیرگذار در موفقت‌های کسب شده این تیم است.

وی در پاسخ به این سئوال که از رقابت با تیم‌هایی هم‌مانند مس سرچشمه و فولاد مبارکه سپاهان که بازیکنان بزرگ هندبال ایران را در اختیار گرفته‌اند، نمی‌ترسید، اظهار داشت: بنده نگران چیزی نیستم، شاید برخی احساس فکر کنند که تیم زاگرس به دلیل اینکه بازیکنان اسم و رسم داری ندارد نمی‌تواند با قدرت‌های هندبال رقابت کند، اما هندبال یک بازی دسته جمعی است و این را باید درک کنید.

وی با تاکید بر اینکه بازیکنان زاگرس با جان و دل برای تیم بازی می‌کنند، افزود: رقابت در لیگ برتر هندبال برای همه تیم‌ها دشوار است، تیم زاگرس نیز به این دلیل در صدر جدول است که بازیکنان آن با جان و دل و برای شادی مردم بازی می‌کنند.

اعظم با بیان اینکه انتظارات از تیم زاگرس بالا رفته است، اظهار داشت: از قبل نیز گفته بودیم که در قدم نخست سعی می‌کنیم در لیگ برتر ماندگار شویم و پس از اینکه جایگاه خود را در لیگ تثبیت کردیم برای رقابت آبرومندانه با تیم‌های قدرتمند تلاش کنیم.

وی با اشاره به نخستین مسابقه تیم زاگرس در اسلام‌آباد غرب و پیروزی دراماتیک در مقابل مس سرچشمه، گفت: اصلا انتظار نداشتیم در روزی که هوا به شدت سرد و بارانی بود این تعداد از هوادار به سالن مسابقه بیایند، البته حدود 700 هوادار نیز به علت ازدحام جمعیت نتوانستند وارد سالن شوند.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام‌آباد غرب از هوشنگ بازوند استاندار، فلاحت‌پیشه نماینده مجلس، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان، فرماندار اسلام‌آباد غرب، مدیریت بانک سپه استان، جلیلیان مدیرعامل کارخانه پرطلایی، صفری مدیرعامل کارخانه مانیزان و رحیمی مدیر شرکت قند، به خاطر حمایت از تیم زاگرس تشکر و قدردانی کرد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار