تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختیاری گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرکرد طی عملياتی موفق شدند اعضای باند سارقان داخل خودرو را با 70 فقره سرقت دستگیر کنند.
کد خبر: ۶۸۲۵۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ 21 November 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سردار غلامعباس غلامزاده اظهار کرد: در پي وقوع چندين فقره سرقت داخل خودرو در شهركرد موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.
وي تصریح کرد: با بررسي آثار به جا مانده در صحنه‌هاي سرقت و اظهارات مال‎‌باختگان مشخص شد، سرقت‌ها توسط سارقان حرفه‌اي و با استفاده از روش‎‌هاي بسيار ماهرانه انجام شده از اين رو ماموران کلانتری‌های 16 ، 13 و 11 سعدی پيگيري و كشف سرقت‌ها را با استفاده از روش‌ها و تجهيزات علمي پيشرفته پليسي آغاز كردند.
اين مقام ارشد انتظامي ادامه داد: با اعزام مستمر اكيپ‌هاي گشت متشكل از ماموران زبده و تحقيقات و بررسي‌هاي دقيق پليسي در يك عمليات غافلگيرانه يكي از اعضای باند شناسایي و دستگير شد.
وی خاطر نشان كرد: سارق در بازجویي فني ماموران ابتدا منكر انجام هرگونه سرقت شد اما پس از مواجه با مدارك و قرائن غير قابل انكار به 70 فقره سرقت با همدستي 4 سارق ديگر اعتراف كرد.
سردارغلامزاده در ادامه تصريح كرد: ماموران در ادامه اقدامات خود 4 نفر ديگر از اعضای اين باند را دستگير کردند.
فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختياري در پايان با اشاره به معرفي متهمان به مراجع قضایي از عموم شهروندان خواست با استفاده از تجهيزات ايمني و هشدار دهنده سارقان را در رسيدن به مطامع خود ناكام گذاشته و در صورت مشاهده هرگونه تردد مشكوك در اطراف خودرو خود و ديگران مراتب را به فوريت‌هاي پليسي 110 گزارش كنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار