کد خبر: ۶۸۹۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹ 10 December 2018

ورامین- نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین گفت: این انقلاب، با خواست خدا و اتحاد مردم و حرکت واحد آن ها پشت سر امام(ره) به پیروزی رسید و لذا این مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند

به گزارش «تابناک تهران»؛ آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با حجت‌الاسلام‌ سیاح رئیس جدید شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران طی سخنانی با بیان این که خداوند با پیروزی انقلاب اسلامی نعمت را بر ما تمام کرده است، گفت: همه باید سعی کنیم به وظایف خود در این نظام به نحو احسن عمل کنیم.

وی سپس خدمت به مردم را بهترین راه برای قدردانی از نعمت انقلاب اسلامی دانست و افزود: این انقلاب، با خواست خدا و اتحاد مردم و حرکت واحد آن ها پشت سر امام(ره) به پیروزی رسید و لذا این مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و باید هرچه در توان داریم برای رضایت مردم، که سبب رضایت الهی نیز می شود، گام برداریم.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با مقایسه اوضاع کنونی کشور با زمان طاغوت و نیز اوضاع فعلی کشورهای همسایه، گفت: در زمان طاغوت کشور ما سیاست و اقتصاد و هیچ چیز از خود نداشت و به طور کامل وابسته به کشورهای مستکبر دنیا بود.

با سابقه ترین امام جمعه کشور اضافه کرد: تمام تصمیمات برای کشور ما توسط آمریکایی ها گرفته می شد، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی استقلال داریم و هرچند مشکلاتی در کشور وجود دارد، بدون مشکل نیست، ولی اکثریت نظام سالم و بالنده است و استقلال و خودباوری داریم.

بر اساس این گزارش، در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و امام جمعه موقت شهرستان ورامین نیز حضور داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار